REVIEW: Loadout

Da li ste nekad pomislili da ćete igrati free-to-play 4v4 shooter u kome nema klasa, skoro da nema timskog rada i u kom nema načina da vaš lik napreduje? Niste? Nismo ni mi ali Loadout nas je razuverio u potpunosti.

Priznajemo da kad smo čuli da je igra free-to-play bili smo prilično skeptični. Međutim, kad smo seli i odigrali nekoliko partija i sumnja se istopila. Za razliku od velike većine f2p igara, u Loadout-u nikad (tako se developeri kunu) nećete morati da platite živim novcem da biste stekli prednost na drugim igračima. Sve što možete kupiti pravim parama su „vanity“ itemi, promenu frizure i sl.

ss_83acf9b84e83b2997780bfe8a8b05b987495cc00.1920x1080_resize

A sad zamislite pucačinu, ubrzanu verziju Team Fortress-a 2 u kome možete unapređivati oružja ali na potpuno čudan i otkačen način. Kako samo ime Loadout nagoveštava, unapređivanje oružja je glavni feature igre. Kad krenete da pravite svoj zgromipuc možete birati sve: municiju, burence, noseću konstrukciju, cev, okular… S-V-E! Neke od delova ćete plaćati Blutes-ima, monetom u igri koju zarađujete napredovanjem kroz igru, a neke ćete otključati kad dosegnete određeni nivo.

Kad smo se već dotakli monetama u igri napomenućemo da pored Blutes-a postoji još i Spacebux za koji morate odrešiti kesu. Pa ako želite da vaš lik nosi čirokanu, ima specijalni taunt ples ili nosi hajavske bermude spremite pare.

ss_149db44f8c27c24bba62931bba478ff5d789b3b3.1920x1080_resize

Što se tiče gejmpleja, Loadout je beskonačno zarazan od dobijanja Blutes-a na kraju meča, načina levelovanja, napredovanja kroz „tech-tree“ do samog napucavanja sa drugim crtanim junacima. Uhvatićete sebe da ste rekli „samo još jednu“, a onda odigrali deset, skoro se onesvestili, pa odigrali još nekoliko koristeći poslednje atome snage. Humor je na nivou Team Fortress-a samo sa još više „krvi i nasilja“. Anatomija koja se razleće po vašem ekranu nije tu samo da Vas nasmeje već i da Vam signalizira koliko je teško protivnik povređen. Zato, ako naletite na pogrešno obojenog lika kako trči bez glave po areni skala života mu je na minimumu, pa se potrudite da ga dovršite.

ss_352c39760fcc458948dcc32c35fabf2a9cf28cc7.1920x1080_resize

Za svaki sastavni deo vašeg oružja postoji pet različitih modifikacija koje na nj. možete staviti. Ako ubacimo u račun koliko delova ima vaše oružje dobijamo ogroman broj kombinacija i sigurni smo da ćete naći prave koje odgovaraju vašem stilu igre. Kad uspešno istestirate oružje, budete zadovoljni njime, garantovano ćete se vezati za njega kao za svoje čedo, a onda komotno u borbu uz pesmu „this is my rifle, this is my gun!“

Kao i svaka igra i Loadout ima svoju tamnu stranu. Serveri znaju da zaštucaju, sreća ne previše često, a mape na kojima se odvija borba su nepotrebno zakomplikovane. Generalno, matchmaking je najgori deo Loadout-a. Iako ima dovoljno igrača ulogovanih u igru često će se dešavati da završite u 1v1 ili još gore 2v1 meču u koji ste baksuzno ušli sa healing puškom bez sadrugova. U pitanju su manje-više minorni propusti koje će, nadamo se momci iz Edge of Reality-ja brzo ispeglati.

ss_519ca8039d1c1266119d2f5a0dcf700d877d45c5.1920x1080_resize

U apsolutnoj poplavi loših pucačkih igara koje imaju nalepnicu od 40+ evra na sebi (da li je neko rekao CoD: Ghosts?) Loadout je pravo osveženje. U pitanju je fantastično zarazna i zanimljiva igra u kojoj nećete morati da prodate dušu za napredak ali i zbog koje ćete više nego jednom pomisliti „ma spavaću kad umrem“, a mi više nego toplo preporučujemo ovaj sleep deprivator.

Loadout

0

• Monotoni sporedni zadaci