REVIEW: Sneaky Sneaky

S vremena na vreme se pojavi indi video igra koja zapravo zasluži vašu pažnju. Takav je Sneaky Sneaky ekipe Naiad Entertainmenta. Jednostavan uvod otkriva da ste napadnuti i izgubili celu torbu punu dragulja i na vama je da ih povratite. I to je sve.

ss_36b205d7372af1e6294b94ea30c31db27896cef5

Simpatična muzička podloga pojavljuje se u isto vreme kada i vaš glavni lik u svojevrsnom lavirintu koji podseća na veliki broj igara iz prošlosti – Sokoban, Bomberman … Da, krećete se poljem u četiri osnovna pravca, naravno kroz zidove ne možete. Neke od prepreka možete da uništite a neke od njih koristite da se sakrijete. To je upravo i poenta – sakriti se u žbunu, senu, suvom drveću i lišću, kako biste prošli nedetektovani od strane protivnika, čije vidno polje konstatno vidite kako biste mu se prilagodili. Ukoliko vam se ukaže prilika za ubijanje sa leđa, trebalo bi da je iskoristite. Jer, ukoliko to ne uradite, igra prelazi u drugi mod – poteznu borbu. Tri poteza ima protivnik, tri poteza imate vi. Ultimativni cilj obe strane je da pobedi u okršaju i sačuva život, pa se kao potez računa i prelazak na drugo polje ali i udarac. Vi imate određeni broj „života“ a isto imaju i protivnici. Ukoliko uspete da se sakrijete u žbunu i izađete iz vidnog polja, borba se prekida, što je često najbolja opcija. U suprotnom kreće igra mačke i miša kao i direktna konfrontacija a protiv jačih neprijatelja nemate šanse. Na kraju krajeva, poenta jeste u skrivanju, to vam kaže i naslov.

Igru bi preporučili i u iOS i u PC verziji

Tokom putešestvija prelazićete najrazličitije tipove mapa, samim tim se susretati sa najrazličitijim protivnicima. I vaše naoružanje će se menjati, kako bi vam pomoglo u neutralisanju beštija. Dalji sistem igranja je jednostavan – skupljate dragulje na svakom od nivoa, nalazite ključ za zaključana vrata, pritom čistite sve pred sobom kako biste skupljali zlatnike. Deluje jednostavno, jeste, i – funkcioniše!

[huge_it_gallery id=”6″]

Sneaky Sneaky postoji u verziji za PC i iOS, trenutno nije dostupan za Android. Igranje je i na telefonu ili tabletu dosta ugodno, ali je ipak nešto bolji ugođaj na PC-ju jer imate bolji pregled situacije, vaš prst ne zaklanja ekran i sigurno ćete otići na polje koje želite.
U svakom slučaju, ne propustite.

Sneaky Sneaky

0