REVIEW: Bloodsports.TV

Iz male kompanije u Švedskoj dolazi nam postapokaliptična PvE MOBA, koja vas stavlja u ulogu jednog od gladijatora koji se bore za ljude na vlasti. Oni su odlučili da sravne sva ruralna sela sa zemljom, i spremili su poveće rakete da to urade. Seljani neće to da dozvole, i šalju sve i svakoga da zaustave lansiranje, i tu vi upadate u „priču“.

Od cele ove situacije je napravljena igra. Rakete imaju tajmer, koji kad odzvoni će lansirati rakete. Seljani moraju da u tom vremenskom periodu dođu do istih i unište ih, a na njihovom putu stojite vi i vaši saborci, koji treba da odolite naletima ljudi koji žele da spreče vlast u svom poduhvatu. I sve se to prenosi kao rijaliti televizija u futurističkoj Švedskoj. Niste očekivali da se borite protiv slabih i ugnjetavanih?

ss_1a2e009fc7371f3b9a954e21a6088f8480c80f5c

Kao i svaka MOBA koja danas postoji, sve se zasniva na multiplejeru i coop igri. Mape su raznolike, misije variraju po pitanju broja napada koji dolaze u talasima i broju boss neprijatelja sa kojima morate da se suočite. Postoje četiri klase: Slayer (ubice), Bruiser (tenkovi), Regulator (podrška) i Medikus (lekari), i kod svake postoje dva predstavnika (i još dva zaključana). Svaki od njih igra bitnu ulogu u timu, i igra vam to i naglašava kroz male poruke pri izboru klase, i na taj način kreatori žele da timovi uvek budu raznoliki. Svaki predstavnik ima 4 sebi svojstvena skila, tako da čak i uzimanje dva različita lika iste klase može dati interesantnu taktiku.

ss_cb3c01b106b20e4680d4488e990e52225640dc72

Ima sedam različitih mapa, i na svakoj postoji jedna platforma za lansiranje raketa, koji morate odbraniti, i jedna prodavnica/baza, gde pre i tokom borbe kupujete stvari za poboljšanje. Uz to, svaka mapa će imati i određeni broj kula sa malim robotima, koji će vam pomagati u borbi. Ubijanjem neprijatelja zarađivaćete pare, koje ćete trošiti u radnji, i experience poene, sa kojima ćete unapređivati svoje skilove. Između talasa neprijatelja, imaćete pauzu, tokom koje možete otići u bazu i napuniti inventar novim pojačanjima, ili pokušati ubiti mini bosseve, koji se povremeno pojavljuju na mapi, i tako zaraditi ekstra novca. Svaki novi talas podrazumeva veći broj neprijatelja, kao i veću težinu, ali su kreatori uspeli dobro da izbalansiraju igru, pa iako se budete namučili i umirali da pređete nivo, nakon toga nećete biti ogorčeni da je bilo preteško, već ćete imati zdrav osećaj da ste dobro napravili svog lika, i da ste izabrali dobru taktiku.

ss_e387bbebd0aeef7345447e6909df11676bbd3d56

Intresantna stvar u ovoj igri su njeni achievementi, koji su poređani kao mapa u sekciji Path of Glory. Kroz ispunjavanje ovih izazova, otključaćete razne stvari kao što su titule, skinovi i razne nove sposobnosti. Na određenom nivou se otključava i Apocalympics, što podiže takmičenje i borbu na novi nivo.

Bloodsports.TV vizuelno podseća na mešavinu LOL-a i Borderlands, sa kamerom iz ptičije perspektive i cellshaded animacijom. Nema puno detalja, i osim u vidu „magija“ i napada, nema ni puno boja, ali zato i malo stariji kompjuter može pokrenuti ovu igru bez problema. Zanimljiva stvar koju su kreatori ubacili je pojavljivanje malog ekrana sa desne strane, koji pokazuje ili koji vas neprijatelji napadaju, ili lansiranje rakete uništenja, ili vas podseća da je radnja trenutno otvorena, i da možete da dokupite stvari. Muzika u igri je vrlo dobra, evropski elektro sint-pop (kao Kavinsky i Daft Punk), ali nažalost je nećete čuti mnogo, jer su zvučni efekti borbe i glas komentatora preglasni.

ss_f2487c06b59ca2426d136cb0e9a12484e47a9ca6

Ova igra nudi sate zabave, i ako se pokaže kao uspešna u moru današnjih MOBA, verujem da će se kreatori potruditi da je obogate novim sadržajem, i produže masakr u areni Stokholma.

Autor: Ivan Danojlić