PC

Neslana šala Call of Duty: Black Ops III marketinskog tima spominje nepostojeći teroristički napad

Activision je na Twitteru sproveo marketinšku kampanju za Call of Duty: Black Ops III koja se mnogima nije dopala.

Naime zvanični Call of Duty  Twitter nalog koga prati skoro tri miliona ljudi, promenio je ime i kompletan brendig u navodnu agenciju koja prenosi vesti širom sveta, i izvestio o terorističkom napadu u Singapuru, tvrdeći da se radi o ekskluzivnoj vesti.

Ovo naravno ima veze sa pričom iz igre u kojoj se spominje ovakav događaj. Međutim način na koji je iskorišćen postojeći Twitter nalog, kao i marketinška kampanja koja koristi lažne terorističke napade u svrhu promocije video igre, prema očekivanjima je uznemirio mnoge.

Na nalogu se pojavilo još pat tvitova koji su imali veze sa pričom i događajima iz igre, da bi se zatim sve uključujući naziv, profilnu i cover sliku vratilo na standardni Call of Duty materijala uz obrazloženje: “ovo je bio pogled u budućnost po Black Ops 3 fikciji”.

Pogledajte sliku kako je za jedno kratko vreme izgledao Call of Duty Twitter nalog:

call-of-duty-black-ops-III

Comments
Play!Zine - preko 12 godina potpuno besplatan profesionalni gejming časopis na srpskom jeziku. Svakog meseca u digitalnom PDF formatu na preko 100 strana očekuju Vas opisi aktuelnih igara, intervjui, editorijali, recenzije hardvera, novosti sa domaće scene i brojne druge zanimljivosti iz sveta gejminga. A dok čekate novi broj časopisa, tu je i naš sajt - www.play.co.rs , gde vas svakodnevno obaveštavamo o svim aktuelnostima, novostima i zanimljivostima iz industrije video-igara. Naš moto je profesionalnost i posvećenost istraživanju, kako bi za vas doneli uvek najinteresantnije i dobro informisane vesti. Želimo dobrodošlicu svim starim i novim fanovima!

O nama:

PLAY! Zine

Adresa redakcije:

Vele Nigrinove 2/1
Beograd

Kontakt:
redakcija@play-zine.com

Play!Zine 2006-2019

To Top