DLC REVIEW: The Witcher 3: Wild Hunt – Hearts of Stone

Jedan od najvećih RPG-ova današnjice, dobio je i svoju prvu, od dve najavljene ekspanzije. Nakon desetine raznih DLC-eva koji su sa sobom donosili novu opremu, animacije i kvestove, pred nama je Hearts of Stone, ekspanzija koja će vam nezaboravno The Witcher 3 iskustvo produžiti za još barem desetak sati pažnje vrednog materijala.

ss_22eca73be72969e68e567dcb1b6b65a6cd176a67

Kako se u zadnje vreme srećemo sa raznim ekspanzijama i DLC materijalom koji više odaju utisak da su višak sadržaja sklopljen u omanju celinu radi većeg profita nego nešto oko čega su se developeri zaista potrudili, možemo vam odmah reći da u ovom slučaju možete da odahnete. Hearts of Stone, iako priču nastavlja na već dobro poznatim lokacijama No man’s land-a, sa sobom donosi pregršt sadržaja i zanimljivu priču koja Geralta vodi u potragu za misterioznim čovekom poznatijim kao Man of Glass. Uvertira u ovu ekspanziju počinje vrlo poznato, običnim i već “prežvakanim” kvestovima, ali se istim, ujednačenim tempom zagreva i zahuktava, dostižući prepoznatljiv šmek jednog The Witcher naslova.

Za ljubitelje prvog dela ima i lepih vesti jer se jedan od starih likova vraća na scenu (nećemo otkriti koji, ali je veoma slatka) i sa njom ćete provesti dosta vremena, na vaše zadovoljstvo. Jer scenario koji vodi ovaj duo prožet je kako otrcanim humorom, tako i kvalitetnim razvojem karaktera.

ss_f0c1b0b1cae3b85dd4db7950363dea19060d9a52

Tu su još i razni dodaci koji će borbu učiniti interesanijom, a možda najzanimljiviji od svih je mogućnost upravljanja runama koje će vašim magijama dodati nove sposobnosti. Imaćete čak i priliku da zaigrate neke od novih mini igara, ali na žalost su toliko neobične i drugačije da će im malo faliti da vas totalno izbace iz atmosfere koju igra sve vreme uporno gradi.

Prvi deo ekspanzije će vas propisno zabaviti čak i nekim misijama koje deluju kao da su iskočile iz GTA 5, sa sve organizovanim pljačkama i bekstvima, dok će druga polovina imati znatno mračniji ton (u kome smo naročito uživali). Ali kroz ceo tok biće vam svakako zanimljivo da kroz razne moćne i nemoćne situacije spoznajete bolje Geraltov lik kao i sve strane njegove ljudskosti (uključujući čak i momente koji se graniče sa kvalitetom kakve američke humorističke serije).

ss_3f434982591c193188090e66314fb4b745f1f160

Iako nas nešto kasnije očekuje i druga ekspanzija koja obećava čak dvostruko više materijala od ove, ako ste ljubitelj The Witcher serijala i ako ste uživali u trećem delu, apsolutni je greh ne nabaviti ovu sjajnu ekspanziju. Dok se danas razvojni timovi razbacuju tom rečju, plasirajući nam materijal koji je do tada bio namerno izostavljen ili nedovršen, CD Projekt Red zaista stremi da pruži igraču više originalnog sadržaja koji kvalitet samo podiže na viši nivo. Tu su standardno sjajne animacije borbe koja i dalje ponekad deluje nespretno, kao i mnoštvo sadržaja za otkrivanje, ali i kontrole koje još uvek deluju trapavo u određenim situacijama. No kako nas to nije odbilo ni od osnovne fenomenalne igre kakav je The Witcher 3, tako ne dopustite sebi ni da vas spreči da zaigrate ovu sjajnu ekspanziju. Taman da vam dovoljno zagreje krv za ispijanje vina uz igranje zaista obećavajuće sledeće ekspanzije – Blood and Wine. Ne dajte ni neumesnim šalama da vas odbiju, već uživajte u igranju…

Autor: Milan Živković

The Witcher 3: Wild Hunt - Hearts of Stone

0