REVIEW: Star Wars Pinball: The Force Awakens

O sedmoj epizodi Star Wars ne treba trošiti previše reči. Veliki povratak serijala na filmsko platno je, zasluženo, najpopularniji film ove sezone. Svi su gledali Epizodu 7 (neki od nas i više puta, prim.ur.), a Star Wars manija je uspela da zarazi apsolutno svakog geeka na svetu. I dok čekamo da Electronic Arts konačno najavi pravu singleplayer igru smeštenu u period iz Force Awakens, kao jedina solo razonoda ostao nam je jedan fliper. Jako dobar fliper i to iz serijala Pinball FX2 koji nas svakom novom ekspanzijom uspešno oduševljava.

pinball3

Kilometarski naziv ovog DLC-a u sebi krije dve table, po jednu za pobunjenike i Prvi red. Obe table koriste sve blagodeti digitalnog flipera i na već jako dobar raspored elemenata koji bismo videli na najboljim stvarnim fliperima dodaju mnoštvo “nerealnih” elemenata, menjaju oblik i, naravno, po njima špartaju minijaturizovani likovi iz filma. Redovni Pinball FX igrači su već navikli na ovakve poslastice kada je u pitanju ovaj simulator, naročito što je studio već pravio Star Wars table, ali se na ovom kompletu jasno vidi njihovo dosadašnje iskustvo.

pinball2

Prva od tabli nosi identičan naziv kao i film i na njoj glavnu reč vode “pozitivci”. Fliper je smešten na peščanu planetu Džaku po kojoj ćete skupljati otpad ili se boriti sa Rathtarima. Dizajn table je odličan, jedan njen deo je pod peščanim dinama a čak su i rampe dizajnirane tako da podsećaju na olupine brodova. Pritom će dobijati nove elemente okoline kako budete aktivirali modove, pa tako preko table može da leti Millenium Falcon ili će se oko nje izgraditi čitave scene. Jedan od najzabavnijih modova je mini igra vožnje BB-8 droida i prava je šteta što ne postoji opcija da nju igrate zasebno. Centralni deo table je i njen najbitniji jer sadrži kombinaciju brojnih elemenata bitnih za sve režime igre. Glavobolju nam je doduše zadavao centralni magnet koji svaki put munjevito lansira lopticu u nasumičnom pravcu, nekada i direktno kroz sredinu. Loptica tada ide previse brzo da biste odreagovali i, iskreno, to je jedina mana ove table. Sve ostalo je čista zabava sa jasno označenim ciljevima i ne naročito komplikovanim misijama tako da je zlatna sredina između početničke i napredne table.

pinball5

Might of The First Order je smeštena u hangar matičnog broda i vizuelno je jedna od najimpresivnijih tabli koje je Zen studio ikada napravio, sa raznim detaljima u vidu droida koji jurcaju unaoklo do holograma Star destroyer broda i zvezdanog neba u pozadini. Sem što izgleda sjajno, ovaj fliper je i izuzetno zabavan za igranje i ima pregršt izazova zbog kojih ćete se stalno vraćati, pokušavajući da izvedete neki kombo ili oborite svoj najbolji rezultat. Poput prethodne, ova tabla takođe ima mini igru koja je istovremeno otključavanje jednog od multiball modova. Ukoliko pogodite metu na levoj strani, kontrole se prebacuju na malu tablu ispod gde ćete navoditi zaglavljenu lopticu. Jedan od najboljih trenutaka na ovom fliperu je kada aktivirate ovu mini igru tokom multiball kada ćete žonglirati lopticama na dve table istovremeno, u početku veoma težak a vremenom jako zabavan zadatak. Might of The First Order tabla je bez pogovora među najboljim tablama za Pinball FX i stoji rame uz rame sa Portal tablom. Ako bismo baš morali da joj tražimo zamerku, to bi morao da bude display koji nije uvek najčitkiji, kao da je korišćena grafika niske rezolucije.

pinball1

Zajedničko za oba flipera je odlična iskorišćenost licence, sa velikim brojem efekata i glasova iz najnovijeg filma, kao i odlično uklopljenim Star Wars muzičkim temama. Bez sumnje najbolji paket Star Wars flipera koji je studio Zen napravio, bez ijednog problema koji su morili njihove stare flipere (loš raspored, fizika ili nepreglednost). Cenovno je vrlo pristupačan, tako da ne postoji razlog da ga ne nabavite ako ste Star Wars fan koji se rado seća dana provedenih po luna parkovima i čekanja u redu za najnovije flipere. Sila je jaka u ovom fliperu!

Autor: Bojan Jovanović

Star Wars Pinball: The Force Awakens

0