PC

Twitch gledaoci menjaju cenu igre

Studio BetaDwarf je osmislio genijalnu reklamnu kampanju za svoju novu akciono-kartičnu igru Forced Showdown – što je popularnija na servisu Twitch, to će joj biti niža cena kada se bude pojavila u prodaji 29. marta. Kako navode, aktivno rade na tome da im igra bude cenovno što pristupačnija, tako da će početnu listu streamera povećavati nagradnim igrama u kojima će deliti kodove za igru kako bi je što više igrača strimovalo i samim tim proširilo komunu.

Osvajanje ključeva je moguće i samo gledanjem strimova – u nasumičnim intervalima strimer će u igri dobiti zadatak da za određeno vreme sakupi slova iz reči Twitch. Ako to uspe, igra će nasumično izabrati jednog od gledalaca i kao whisper mu poslati Steam ključ za novu kopiju. Svi aktivni igrači učestvuju u dnevnim izazovima i rangiranjem se bore za nagrade poput godišnjih licenci za XSplit program za strimovanje i SteelSeries Eye tracker uređaje. Takođe se vremenom otključavaju i ingame bonusi koje dobijate samo ostavljanjem email adrese na sajtu igre.

Ukoliko želite da se priključite ovom eventu, sve detalje možete naći na zvaničnom sajtu. Forced Showdown izlazi 29. marta i koštaće 20 evra minus popust koji bude osvojen do izlaska igre.

Play!Zine - preko 14 godina potpuno besplatan profesionalni gejming časopis na srpskom jeziku. Svakog meseca u digitalnom PDF formatu na preko 100 strana očekuju Vas opisi aktuelnih igara, intervjui, editorijali, recenzije hardvera, novosti sa domaće scene i brojne druge zanimljivosti iz sveta gejminga. A dok čekate novi broj časopisa, tu je i naš sajt - www.play.co.rs , gde vas svakodnevno obaveštavamo o svim aktuelnostima, novostima i zanimljivostima iz industrije video-igara. Naš moto je profesionalnost i posvećenost istraživanju, kako bi za vas doneli uvek najinteresantnije i dobro informisane vesti. Želimo dobrodošlicu svim starim i novim fanovima!

O nama:

PLAY! Zine

Adresa redakcije:

Vele Nigrinove 2/1
Beograd

Kontakt:
redakcija@play-zine.com

Prijatelji:


Play!Zine 2006-2019

To Top