PLAY! ; PLAY! Zine

INTERVJU: Edward Baily, HyperX

Možete li ukratko da nam ispričate o Kingston i HyperX?

Kingston Tehcnology je imao još jednu jaku godinu, sa porastom prodaje svih linija proizvoda. 2002. godine Kingston je lansirao brend HyperX kako bi PC gamerima/overklokerima ponudio opciju da izaberu DRAM većih performansi. Tokom godina, HyperX je rastao i uključio SSD-ove, USB-ove i sada periferije kao što su naše HyperX Cloud slušalice i FURY podloge.

Da bismo vam dali ideju o veličini gejminga u Evropi – procenjeno je da samo u Evropi ima 323 miliona gejmera; ovaj broj je vrlo blizu brojke od 351 miliona ljubitelja sporta (po istraživanju Newzoo). U poslednje tri godine videli smo da je eSports industrija eksplodirala. HyperX je ozbiljno investirao i eSports industriju i nastavlja da podržava gejming od početaka do velikih svetskih turnira i profesionalnih eSports timova. Trenutno, HyperX sponzoriše 27 profesionalnih eSports organizacije širom sveta i glavni je sponzor i DreamHack i Intel Extreme Masters.


Zašto je HyperX odvojen od Kingston?

Želeli smo da napravimo odvojeni brend kao što je Microsoft uradio za XBOX; sve se vrtelo oko postavljanja HyperX kao zasebnog brenda. Hteli smo da izbegnemo da nas vide kao čisto “korporativnu” kompaniju. Odvajanjem brendova sada možemo da dosegnemo drugačiju publiku i bavimo se marketingom koji pomera granice kreativnosti. To nam omogućava i bolje povezivanje sa našim mlađim fanovima koji HyperX brend prepoznaju preko društvenih mreža. Na primer, osnovali smo HyperX Twitter nalog (sa skoro 500K pratilaca!) što je fantastičan način da budemo u vezi sa našim fanovima gejmerima iz čitavog sveta. Neki od naših mlađih fanova se interesuju isključivo za HyperX umesto za Kingston Technology, tako da jako zavisi sa kime ste u komunikaciji.

Kakvi su planovi za HyperX po pitanju periferija i memorije u 2016?

Na CES 2016 smo najavili neke bitne novi proizvode za predstojeću godinu, pre svega smo najavili partnerstvo sa Microsoft – XBOX, pa ćemo imati zvanični headset kompatibilan sa novim XBOX elite kontrolerima koji izlazi u drugom kvartalu 2016. i nosiće naziv ‘CloudX’. Još jedna velika najava je bila za našu novu liniju slušalica; ‘Cloud Revolver’ gejming slušalice koje smo mi kompletno dizajnirali. Ovo će gejmerima pružiti prednost u audio svetu sa poboljšanim zvukom i velikim komforom, a ponudićemo i Dolby 7.1 Surround zvuk. Na kraju, pokazali smo nadolazeći osveženi Predator DD3/4 DRAM koji izlazi kasnije ove godine; novi dizajn i agresivne brzine sve do 3000MHz i kapacitetom do 64GB.

Da li će HyperX razmatrati ulazak na tržište tastatura i miševa?

Trenutno smo fokusirani na naše memorije i slušalice sa mnogo novih modela koji izlaze ove godine, ali ko zna šta budućnost donosi…

Što se tiče gejminga, u kojim aspektima HyperX proizvodi poboljšavaju performanse u igrama?

HyperX proizvodi pružaju gejmerima mogućnost da ubrzaju svoje gaming iskustvo, naši SSD-ovi su naročito od pomoći kada instalirate operativni sistem jer ćete bootovati sistem trenutno, dok instaliranje igara na SSD donosi drastično smanjenje vemena potrebnog za učitavanje, jer je brzina prenosa podataka SSD-ova (preko 400MB/s) znatno veća nego na hard diskovima koji obično rade na 170MB/s. Još jedna oblast u kojoj možete da poboljšate PC performanse je dodavanje još HyperX DRM-a; prelaskom sa 8GB na 16GB poboljšavate uopšteno performanse svog sistema i činite multi-tasking brži kao što je strimovanje i igranje u isto vreme.

Da li eSports zaista menja tržište ili je samo još jedan deo istog?

eSports tržište je ogromne, videli smo ranije ove godine da američka vlada daje vize profesionalnim eSports igračima označavajući ih kao ‘sportiste’ što su velike vesti za gejming industriju. U narednim godinama videćete da PC gejming tržište raste još više, ali ćete videti i porast mobilnog gaminga, sa online igrama poput Hearthstone i Vainglory koje su sve popularnije. Veliki igrači kao što su CocaCola, Nissan i American Express su takođe počeli da ulaze na eSports tržište jer su uvideli da je potencijal povezivanja sa stotinama miliona mlađih gejmera vrlo unikatan u odnosu na druge industije.

 

Viđamo HyperX na velikim događajima, među vodećim brendovima ali i nezavisno. Na koje bi trebalo da obratimo pažnju u narednim mesecima?

HyperX je imao vrlo burnu 2015. posećujući neke od najvećih gaming događaja (Dreamhack Winter, ESL One i PAX prime); sledeći veliki gaming događaj na kome ćemo biti je Intel Extreme Masters World finals u gradu Katowice u Poljskoj. Oni će držati finala za Counter Strike GO i League of LEgends sa nagradnim fodnovima i do 250 hiljada dolara. Još jedan uzbudljivi događaj koji HyperX sa ponosom sponzoriše je DramHack Masters. Biće dva velika turnira sa po 250 hiljada dolara u nagradama za pobedničke CS:GO timove. Volimo da budemo deo uzbudljivog eSports sveta i upoznajemo hiljade gejming fanova po svetu!

Kada organizacija, tim, igrač ili strimer kontaktiraju HyperX za sponzorstvo, koje su tri najbitnije karakteristike koju kao kompanije gledate?

Svakoga dana dobijamo pozive za sponzorstvo i očigledno želimo da podržimo što više strimera i igrača koliko je u našoj moći. Trenutno sponzorišema 27 eSports timova a mnogo strimera. Tražimo tri bitne karakteristike kada odlučujemo da li sponzorišemo tim/igrača/strimera. 1) Relevantnost trenutnom tržištu: da li je njihova igra i dalje popularna? 2) Prisutnost na društvenim mrežama: koliko Youtube pretplatnika, ili stream/twitter pratilaca imaju? 3) Uspešnost: želi da radimo sa timovima i igračima koji su usponeu, tako da je ‘pedigre pobednika’ bitan za HyperX. Svi zainteresovani za HyperX sponzorstvo mogu da posete ovaj link – http://www.hyperxgaming.com/en/sponsorship

 

Šta HyperX ima što drugi proizvođači memorije nemaju? Zašto bi kupci trebalo da izaberu HyperX proizvode?

HyperX sada ima 14 godina i unikatan je na mnogo načina; pre svega, mi smo kompanija u privatnom vlasništvu sa iskustvom i podrškom Kingston Technology koji je 28 godina globalni specijalista za memoriju. Pošto smo u privatnom vlasništvu to nam daje prednost da svojim tempom donosimo nove i inovativne proizvode na tržište; omogućava nam da investiramo u potrebne resurse (kao što su talenti, vreme i novac) da bismo zadovoljili potrebe naših kupaca, ne da žurimo na tržište kako bismo zadovoljili investitore. Svi HyperX proizvodi prolazi strogu kontrolu kvaliteta i testiranje pre nego što stignu na tržište. Takođe se ponosimo našom podrškom nakon prodaje, nudeći dvadesetčetvoročasovnu korisničku podršku na više jezika. Još uvek smo među retkim proizvođačima memorije koji nude doživotnu garanciju na svu našu DRAM emmoriju. U HyperX verujemo da su naše mušterije budućnost pa re-investiramo i podržavamo gejming komunu. Ukratko, kada kupite bilo koji HyperX proizvod, dobijate kvalitet, dizajn i performanse.

Subscribe na naš YouTube za uvek najnovije video opise!