REVIEW: Leap of Fate

Jedan od najrizičnijih tipova igara za napraviti „kako treba“ zasigurno su roguelike igre, a razvojni studio Clever Plays se sa Leap of Fateom odvažio upravo na takav jedan korak.
Leap of Fate je „rogue-lite, twin-stick shooter“ igra smeštena u alternativnu budućnost u Njujorku u kojoj se prepliću magija i tehnologija, a među običnim ljudima se šetaju Technomanceri koji su pravi reprezenti obe strane. Igru možete preći kao jedan od četiri dostupna lika (na početku otključan je samo Shadow Mage Aeon), a Leap of Fate je jedna od retkih igara koja vam ne gura priču pod nos već vas usputno obaveštava kako budete napredovali kroz nivoe.

LoF05
Kog god lika da izaberete igra je podeljena na šest nivoa od kojih je svaki sastavljen od piramide nasumično određenih tarot karata – koje mogu biti mini-nivoi na kojima ćete se boriti za kovčeg sa nagradama, unapređivati sposobnosti vašeg lika, kupovati nove magije ili inskrpicije ili se boriti protiv Guardiana posle čega ćete preći na sledeći „pasijans“. Sa što više uspešno otvorenih karata povećavaće se količina mane koju možete trošiti na unapređivanje vašeg lika, a iako postoje tri lanca: mobilnost, napad i pasivna sposobnost igra će vas ograničavati tako što će vam nasumično dozvoljavati pristup jednom i dvoma lanca.

LoF03
Karte koje čine najveći broj svake piramide su Encounter karte koje poseduju dva odvojena rejtinga. Rejting čudovišta koji se kreće od jedan do tri označava broj talasa neprijatelja koji će vas napasti, a rejting blaga koji se kreće od 0 do 3 označava kvalitet kovčega koji vas čeka kao nagrada za uspešno pređen nivo. Encounter karte su istovremeno i najbolji i najgori aspekt igre Leap of Fate. Najbolji u kontekstu što je Clever Plays maestralno uradio borbeni deo igre, a najgori što su borbe isuviše kratke da ćete sve vreme imati ružan utisak da igrate tutorijal misije i da prava igra „samo što nije počela“.

LoF02
Još jedan aspekt u kome Leap of Fate apsolutno briljira je raznovrsnost likova koja fantastično dopunjuje ideju da je svakog od njih moguće igrati na različite načine. Početni lik, Shadow Mage Aeon, je klasičan skirmisher čiji je stil oličen u brzim napadima na daljinu i još bržim promenama pozicije što je sušta suprotnost u odnosu na ženskog borca prsa u prsa, Mukai, sa sposobnošću da odbija projektile i vrši stravične kontranapade.

LoF01
Kao i svaki roguelike i Leap of Fate poznat je po svojoj surovosti gde je jedna smrt dovoljna da vas vrati na početak. Međutim, Clever Plays se odlučio za malo mekši pristup pa je u toku jednog prolaza kroz igru moguće izvršiti tzv. bonus misije čije nagrade ostaju trajno vezane za svakog lika ponaosob bez obzira na s vremena na vreme neizbežni Game Over ekran. Iako LoF više pasuje mobilnoj platformi nego svetu PC igara u slučaju da u toku dana nemate previše vremena za igranje, a želite da i pored toga imate osećaj napretka onda je ovo prava igra za vas.

Leap of Fate

8

80