Vesti

E3 2016: Ubisoft štand – South park, Steep, Ghost Recon i For Honor

Posle Ubisoftove E3 konferencije koju je vodila komičarka Aisha Tyler jedva smo dočekali da svratimo do njihovog štanda i iz prve ruke vidimo šta ovaj veliki studio sprema. Zaigrali smo novi South Park koji nas je propisno zasmejao svojih vrhunskim prozivkama, proverili da li su Vikinzi jači od samuraja u For Honor, slupali se niz planinu u Steep i pomalo zevali uz Ghost Recon Wildlands.

South Park – The Fractured But Whole

Jedna od najzanimljivijih igara koju smo želili da isprobamo bila je South Park – The Fractured but Whole. Nakon nekoliko neuspelih South Park igara, The Stick of Truth zaista je iznenadio publiku i ispostavio se kao sjajan naslov u kojem su uživali mnogi. Ponudio je dubinu “ozbiljnih” igara uz prepoznatljive South Park elemente.

Nastavak nosi naziv The Fractured But Whole i počinje odmah nakon završetka prvog dela igre. Ono što smo saznali iz konferencije je da je sistem borbe u igri u potpunosti promenjen i više taktički i strategijski nego prvi deo, u šta smo se i uverili tokom igranja.

Puni crafting sistem je prisutan u igri, zbog čega je važno skupljati sve stvari na koje naiđete usput. Naravno, humor je važan deo serijala te je u mnogome prisutan i u The Fractured but Whole, ne samo kroz nazive predmeta i njihovo korišćenje, dijaloge i smešne situacije, već i kroz gameplay elemente od najveće važnosti.

Po okončanju kratkog uvoda, na samom početku igre određujete koja vam je klasa. Samo tri otvorene su kada prvi put dođete na pomenuti ekran, ali će se one vremenom otključavati a vi ih možete menjati, pa čak i kombinovati, u skladu sa vašim potrebama. Kada krene borba, dobijate priliku da se pomerate slobodno gde god želite.,što niste mogli da radite u prethodnoj igri.

south park fractured

Možete isprobati sve klase i njihove pozadinske priče, a potom i ukrasiti svog lika i odrediti kako će on da izgleda. Ključna stvar u igri je istraživanje, zbog čega je potrebno da veoma dobro ispitate sve lokacije, otvorite sve pregrade i fijoke, ne bi li ste našli važne predmete i pojačanja. Pomenute predmete možete koristiti, u skladu sa njihovim tipom, tokom čitave igre ili samo tokom borbi.

Borba velikog tipa omogućava pozicionianje i tajming, što do sada nije bio slučaj. Morate da razmišljate kako ćete tačno da organizujete napade, da dobro ciljate ali i tajmirate udarce ali i da se pozicionirate što je bolje moguće. Čitavo polje ponaša se kao svojevrsna šahovska tabla na kojoj pomerate figure, odnosno likove iz South Park univerzuma.

Ultimate metar se puni kada se borite i nakon punjenja dobijate priliku da izvršite ultimativni napad i praktično zavrište čitavu borbu u jednom potezu.  U najkraćem – dosta istraživanja, tona dobrog humora i sjajan sistem borbe karakterišu novi South Park naslov koji će zasigurno biti hit. Igra izlazi 6. decembra za Xbox One, PlayStation 4 i PC.

 

Steep

Da biste u potpunosti prihvatili Steep i odigrali ovu igru na pravi način zaista morate biti fan ekstremnih sportova na snegu, što mi jednostavno nismo, pa u tom smislu ne možemo ni najbolje da prenesemo utiske iz igre. To je verovatno jasno i tvorcima ovog naslova, jer sa pomenutom igrom ciljaju upravo na tu usku grupu igrača.

Steep nije nimalo lagana igra i zahteva veliku posvećenost da biste je u potpunosti savladali i bili dobri. Ukoliko želite da se lagano spuštate niz padinu, to je naravno moguće, ali u tom slučaju trku nećete završiti na vreme. Bilo da skijate, spuštate se snowboardom ili koristite glajder, sistem pokušaka i pogrešaka izuzetno je izražen u ovoj igri koja ne prašta. Dok najmanje dvadeset puta ne pokušate istu stvar, sigurno nećete uspeti da savladate prepreku, stazu i osvojite neku od tri medalje.

Igra, pored toga, izgleda sjajno i snimci tuđih uspeha izgledaju toliko realistično da lako možete pomisliti da se gledate TV snimak. No, i pored toga, Steep je naslov koji će naći put do veoma male grupe ljudi tako da je prilično sigurno da trenutno služi da Ubisoft demonstrira snagu svog enginea koji igru pokreće.

 

Ghost Recon

Novi Ghost Recon trebalo bi da obezbedi kooperativnu igru za do četiri igrača u jednom timu, pored naravno singleplayer igranja koje smo videli na konferenciji. I dalje nismo ubeđeni da će novi Ghost Recon potrajati duže među komunom. Čitavo iskustvo deluje već viđeno, prežvakano i zaboravljivo. Kao da su u Ubisoftu shvatili da moraju da iz nekog njima poznatog razloga lansiraju Ghost Recon naslov da bi, recimo, ostao “u glavi” igrača širom sveta, pa su brže bolje napravili koncept i bacili se na posao programiranja.

O ovoj igri jednostavno nemamo šta da kažemo novo niti da je bilo šta drugačije nego što smo videli. Grafika nije posebno impresivna, gameplay ne odskače po bilo čemu a pokušaji da se GTA ubaci u Ghost Recon i napravi nekakav miks verovatno će ostati samo to – pokušaji.

Nije da gameplayu nešto specijalno fali, sve je tu, fino smo se proveli infiltrirajući se u selo i eliminišući protivnike dok nas je sa brda čuvao snajper, ali ne samo da taj filmski scenario nije morao da se dogodi (svi smo mogli da upadnemo unutra i na brzaka pobijemo protivnike) već taj čitav koncept jednostavno nije dovoljno svež. Odigrate misiju, kažete, ok, ovo je bilo solidno iskustvo i – idete dalje. Imajući u vidu druge pucačine sličnog tipa koje će se pojaviti u slično vreme, nismo sigurni da novi Ghost Recon ima veliku perspektivu.

 

For Honor

Po našem ličnom mišljenju, igra koja lako može osvojiti nagradu za jednu od najboljih igara E3 sajma je For Honor. Nakon što smo saznali više o priči u igri tokom press konferencije, sada smo tokom dve misije saznali još više i moramo reći da nam se još više dopada.

Grafika je solidna, ali važnije od toga, potezi, pokreti i borba urađeni su izvrsno. Tokom borbi zaista imate utisak da zadajete udarce protivniku a i on vama, uz sjajne završne udarce posle kojih se osećate snažnije nego ikad.

Koncept borbe je donekle jednostavan. Postavljate se u stav, jedan od tri, i na taj način se branite od udaraca – levi, desni i gornji. Morate da ispratite položaj protivnika i to sa koje će vas strane napasti, kako biste se uspešno odbranili. Odbranom dobijate priliku za svoj napad, ili možete napasti prvi, pa videti kako ćete proći.

forhonor screenshot

Napad je spor i jak ili brz i nešto slabiji, imate mogućnost i da razbijete blok protivnika ili da se zaletite u njega. Uz brzo izbegavanje udarca na bilo koju od tri strane, ukratko smo vam pojasnili čitavu mehaniku borbe.  Ovaj vid borbe rezervisan je za snažnije protivnike i zahteva nešto više koncentracije, pa su dizajneri odlučili da vam dozvole da se “iživite” na slabijim protivnicima tako što njih jednostavno možete makljati kako god želite, bez potrebe da blokirate udarce ili planirate napade. Možete, ukoliko želite, ali zaista nema potrebe.

Na raspolaganju su vam i predmeti koje skupljate usput, od kojih će vam naravno za sada zdravlje biti najvažnije a u skladu sa tim kojom vojskom i narodom upravljate zavisi i koje oružje koristite i na koji način.

U kratke dve misije koje smo isprobali moramo da pohvalimo narativ, priču, grafiku i svakako sistem borbe, mehaniku i osećaj prilikom igranja, tako da jedva čekamo da isprobamo još malo For Honor kada budemo bili u prilici.

Play!Zine - preko 14 godina potpuno besplatan profesionalni gejming časopis na srpskom jeziku. Svakog meseca u digitalnom PDF formatu na preko 100 strana očekuju Vas opisi aktuelnih igara, intervjui, editorijali, recenzije hardvera, novosti sa domaće scene i brojne druge zanimljivosti iz sveta gejminga. A dok čekate novi broj časopisa, tu je i naš sajt - www.play.co.rs , gde vas svakodnevno obaveštavamo o svim aktuelnostima, novostima i zanimljivostima iz industrije video-igara. Naš moto je profesionalnost i posvećenost istraživanju, kako bi za vas doneli uvek najinteresantnije i dobro informisane vesti. Želimo dobrodošlicu svim starim i novim fanovima!

O nama:

PLAY! Zine

Adresa redakcije:

Vele Nigrinove 2/1
Beograd

Kontakt:
redakcija@play-zine.com

Prijatelji:


Play!Zine 2006-2019

To Top