PLAY! ; PLAY! Zine

Smanjena zahtevnost za Oculus Rift

Kompanija Oculus je počela žestoko da se bori rade preuzimanja većeg dela VR kolača.

Virtuelna Realnost na PC-u više nije fantastika, ali jeste ostala barem po pitanju potrebnog izdatka da bi se u VR igrama uživalo bez smetnje. Visoka cena uređaja i njegova visoka hardverska zahtevnost (sa specifičnim portovima koje pritom traži) su mnogim potencijalnim kupcima srušili snove. Ali, to se sve menja, jer Oculus planira da u saradnji sa kompanijom AMD sastavi konfiguraciju spremnu za VR koja će koštati svega 500 dolara.

Tome će doprineti i novi softverski trik koji Oculus dodaje u svoje drajvere. Naime, igre su do sada morale da rade u stabilnih 90fps da bi bile igrive. Koristeći tehnologiju Asynchronous Spacewarp dupliraju broj prikazani sličica svake sekunde tako da će biti dovoljno da vam igra radi 45fps a biće prikazan duplo veći framerate.

Šta će to značiti u praksi? Manju hardversku zahtevnost, naravno, pa će nova minimalna konfiguracija za korišćenje Oculus Rift biti sledeća:

  • GPU: Nvidia Geforce GTX960
  • CPU: Intel i3-6100 / AMD FX4350
  • RAM: 8GB
  • HDMI 1.3 / 1x USB 3.0 i 2x USB 2.0 portovi
  • OS: Windows 8 ili noviji

Subscribe na naš YouTube za uvek najnovije video opise!