Nije prošlo ni punih 5 meseci od kada je najavljena, igra Titanfall: Frontline je već stigla da doživi neslavan kraj u vidu otkazivanja daljeg rada na njoj. Ukoliko niste upućeni o čemu pričamo, u pitanju je kartična igra smeštena u okviru Titanfall franšize.
Ovolika inflacija kartičnih igara poslednjih godina rezultat je popularnosti Blizzardovog Hearthstonea, ali nažalost po ostale developere, izgleda da ne shvataju da se trebaju dosta potruditi kako bi njihova kartična igra uspela da uzme makar deo kolača od Blizzardovog čuda.
Ono što je trebalo da izdvoji Titanfall: Frontline od ostalih kartičnih igara jeste to što igra nije bila potezna već se odigravala u realnom vremenu i praktično “akciona”, koliko god to moglo da se kaže za jednu kartičnu igru. Igrači su imali na raspolaganju kartice Titana i Pilota, a ceo koncept igre je bio f2p uz mogućnost da korisnici kupuju sadržaj u igri i za pravi novac.
Igra je razvijana za Android i iOS platforme, a na igri je radio studio Particle City, ćerka kompanija studija Respawn Entertainment, koji stoji iza stvaranja Titanfall serijala.