PC

Halo Wars 2 tehnički problemi i naznake lošeg portovanja

Ovih dana su neki od poznatih jutjubera i gejming persona dobili nešto ranije svoje kopije Halo Wars 2, nastavka real-time strategije smeštene u Halo svet. Ono što je specifično za prvi Halo Wars iz 2009. godine je da je u pitanju RTS igra pravljenja specifično za konzolno igranje (za Xbox 360), nešto što ljubitelji RTS igara do tada jednostavno nisu mogli ni da zamisle.

Izgleda da je i dvojka pravljena sa snažnim akcentom na Xbox One igranje, i pored toga što odmah izlazi i za PC, pošto su prvi utisci ljudi koji igru igraju na računarima trenutno poprilično loši, što se tiče performansi i nekih drugih rešenja koja izgledaju potpuno van mesta kada se igraju na računaru.

Total Biscuit je bio toliko iznerviran kako je rešen čitav Meni i pogotovo deo za podešavanje prečica na tasterima da je morao momentalno da snimi video i svima pokaže problem. Meniji nisu rešeni skrolom, već postoje pod-tabovi čak i u okviru menija koji su očigledno bolji kao skrol meniji. Same stavke u menijima izgledaju prenatrpano i glomazno, te daju veoma malo informacija, opet nešto što deluje kao da dolazi sa konzola.

Pravi haos nastaje kada dođete do menija za podešavanje prečica na tastaturi i mišu. Ovde je u pitanju totalni haos od čak ~13 i više tabova nasumično razbacanih kontrola, koje ne možete jednostavno pretražiti. Ne postoji mogućnost da zamenite prečice, ne postoji mogućnost da “odvojite” neki taster od neke komande, pa ste u nekim trenucima bukvalno u situaciji da uopšte ne možete ništa da promenite jer su svi tasteri zauzeti, i ne možete da ih oslobodite. Igra inače sve brojeve prepoznaje jednostavno kao “num” dugme, a dugmiće na mišu uopšte ne prepoznaje.

Osim ovoga i mnoge druge stvari u igri, poput ogromnog kružnog menija koji stalno iskače dok igrate, su jasno urađene tako da imaju na umu konzolnog igrača, pa se sa pravom pitamo da li će ovo biti samo još jedan nesrećni port sa konzola na računare?

Na kraju, tu su i veoma loše performanse koje je imao i sam Total Biscuit dok je strimovao, ali su iste prijavljivali i mnogi drugi. Naime, igra jednostavno sporadično gubi frame rate čak i na najvećim zverima od mašina, bez obzira na podešavanja unutar igre. Total Biscuit je padao sa 100+ na ispod 30 frejmova po sekundi dok je sinoć strimovao igru.

 

 

Comments
Play!Zine - preko 14 godina potpuno besplatan profesionalni gejming časopis na srpskom jeziku. Svakog meseca u digitalnom PDF formatu na preko 100 strana očekuju Vas opisi aktuelnih igara, intervjui, editorijali, recenzije hardvera, novosti sa domaće scene i brojne druge zanimljivosti iz sveta gejminga. A dok čekate novi broj časopisa, tu je i naš sajt - www.play.co.rs , gde vas svakodnevno obaveštavamo o svim aktuelnostima, novostima i zanimljivostima iz industrije video-igara. Naš moto je profesionalnost i posvećenost istraživanju, kako bi za vas doneli uvek najinteresantnije i dobro informisane vesti. Želimo dobrodošlicu svim starim i novim fanovima!

O nama:

PLAY! Zine

Adresa redakcije:

Vele Nigrinove 2/1
Beograd

Kontakt:
redakcija@play-zine.com

Prijatelji:


Play!Zine 2006-2019

To Top