PLAY! ; PLAY! Zine

CD Projekt: Za potrebe Witcher 3 stvorili smo preko 23 000 animacija

Na Game Developer Conference 2017, koja se završava danas, kao i uvek poslednjih godina, jedno od najposećenijih predavanja bilo je ono gde developeri Witchera govore o svojim iskustvima, jer drugi developeri na konferenciji svakako žele da saznaju njihov recept za kvalitet i uspeh.

Najviše je pažnje skrenulo predavanje direktora animacije u CD Projekt RED, Sebastijana Kalembe, koji je sa prisutnima podelio informaciju da je tokom 3 godine rada na igri njegov tim za animaciju napravio preko 16 000 jedinstvenih animacija kako bi se pokrilo praktično sve u igri, svi glavni i sporedni NPC-ovi, svaki glavni i sporedni quest, svi neprijatelji, sva čudovišta, Boss borbe, međuscene… Ako ste se ikada pitali zašto Witcher 3 izgleda tako fluidno i prirodno, sada znate, to je zbog neverovatnog truda i količine materijala koje je odeljene za animacije napravilo.

Ali, to nije sve. Čovek bi pomislio da je 16k animacija i više nego dovljano da pokrije i narednih 5, a kamoli 2 ekspanzije. Ipak Witcher 3 animatori time ne bi bili zadovoljni jer dve nove ekspanzije su donele gomilu novih monstera, lokacija, borbi, NPC-a i svega ostalog, i jednostavno ne bi bilo “to to”, da su samo korstili stare assete. Zato su za svega godinu dana od izlaska Witcher 3 napravili preko 7 000 novih animacija!

Deluje zaista neverovatno i impozantno, a Kalembe je otkrio da veliku zaslugu za to ima pre svega odlična komunikacija između odvojenih odeljenja, odnosno da su pisci i dizajneri uvek redovno i detaljno komunicirali o svim detaljnima potebnim da bi se znalo kakvi se pokreti i animacije od čekaju za praktično sve što spostoji u giri, što je umnogome ubrzalo proces rada na novim animacijama.

Sebastijan Kalemba ima i svoj Vimeo kanal na kome redovno kači stvari vezane za animaciju u Witcher 3, verujemo veoma koristan kanal za one koji žele da dublje proniknu u tajne 3D animacije.

Subscribe na naš YouTube za uvek najnovije video opise!