PLAY! ; PLAY! Zine

For Honor izgubio 95% aktivnih igrača od izlaska igre

Kada se pojavio početkom ove godine, For Honor je pokazivao puno potencijala.

Igra je obećavala sjajan inovativni i zabavni “prsa u prsa” borbeni sistem koj nagrađuje veštinu i posvećenost igrača, i činilo se da nam UbiSoft donosi još jedan vrhunski multiplejer esport naslov kao što je i Rainbow Six Siege.

Ipak, problemi su polako počeli da se ređaju, a prvi problem je došao još pre bete i ispostaviće se kao glavni teret propasti igre – izostanak posvećenih servera za igru, pa tako čitav sistem zavisi od p2p (peer to peer) transfera podataka, odnosno igrači su ti koji hostuju igre. Kada znate da je For Honor jedna izuzetno kompleksna i precizna borbena igra, gde milisekunde i precizni refleski odlučuju o životu ili smrti, jasno vam je koliko je problematično to što igra zavisi od konekcije igrača sa kojima igrate i koji su domaćini partija. Ova neverovatna, i možemo slobodno reći veoma škrta odluka, dovela je do gomile problema sa logovanjem, diskonekcijama, lagom, nemogućnošću da se uopšte uđe u partije, što je ultimativno dovelo do toga da igrači izgube strpljenje i polako počnu da napuštaju igru.

Za vreme bete igra je imala oko 75 000 redovno aktivnih igrača, što je u to vreme držalo igru na 3. mestu na Steamu. Prilikom izlaska, broj aktivnih igrača je značajno opao (pošto je igra, jel te, morala da se kupi) ali je i dalje to bila zavidna brojka, dovoljna za stabilnu zajednicu igrača – oko 45 hiljada aktivnih igrača koji su redovno igrali igru.

Od tog trenutka, pa u naredna 4 meseca, stvari su polako krenule ka ambisu, tako da je danas For Honor na sramno malom broju aktivnih igrača, i trenutno ga aktivno igra svega oko ~3500 igrača. Pored nabrojanih problema sa konekcijom, igrači su se žalili i na totalno odsustvo komunikacije developera oko lošeg balansa igre, kao i na neverovatnu količinu potrebnog novca i vremena da bi pristupili svom sadržaju u igri. Nije pomogla ni sezona 2, koja se pojavila sredinom maja i koja je na kratko povećala broj aktivnih igrača, da bi se on vrlo brzo opet spustio na pomenute brojke.

Na kraju, ostaje žal za igrom koja je imala puno potencijala i odličan gejmplej dizajn, ali neke loše odluke menadžerskog dela UbiSofta dovele su do toga da umesto novog hita, imamo još jedno razočerenje poput The Division, još jednog umirućeg projekta UbiSofta.

 

Subscribe na naš YouTube za uvek najnovije video opise!