Opisi

BETA: Destiny 2

Destiny – Silazak Hrista međ’ ljude.

Destiny – Karika u lancu koja objašnjava nastanak i evolutivni razvoj čoveka.

Destiny – Konačno rešenje u razumevanju između žena i muškaraca.

Dobro de, karikiram malo, ali otprilike je takva situacija bila kada je prvobitno ovaj, tada novi IP,  najavljen.

Igra koja je trebala da prodrma gejmersku scenu, kao WOW svojevremeno, spoj naočigled nespojivih žanrova, naslov zbog kojeg bi zakleti PCMR članovi kluba pokupovali konzole, a oni koji beže od MMO igara proigrali iste.

U kombinaciji sa desetogodišnjim planom redovnih  krpljenja i unapređivanja igre, novih DLC-ova i ekspanzija, pred nama je bila nirvana….

Od svega toga ostade samo jedan izvikan naslov, kvalitetnoga gejmpleja, ali nepostojeće priče i  još siromašnijeg  lora. Umesto desetljetnog  zasipanja novim sadržajem, dobismo dve manje i  još dve malo veće ekspanzije, uz napomenu da vlasnici “last-gen” konzola nisu dobili Rise of Iron jer su Aktivižn i Bandži bili tako u mogućnosti….

I tako, nakon objašnjenja da su zbog tih istih starih i ubogih konzola sve vreme oni bili zapravo ograničeni, ne imajući kud,  Akti i Bandži najaviše Destiny 2! Sve ono što ne valja biće ispravljeno, sve ono što valja biće još bolje, nema brige.

Kako bi se uverili u to, evo nas kako testiramo BETU. Nešto malo jače od mesec  dana do izlaska igre.

Po pokretanju bete, krećete odmah u akciju. Nakon obavljenog posla vraćate se kući, u Tower, dom Čuvara, ali avaj, dešava se nešto strašno, iznenadni napad i eto vas u nebranom grožđu.

Nakon nekih 30-45 minuta, završićete prolog misiju, u nešto širem obliku nego prikazanom na E3 sajmu.  Misija je kratka, ali slatka, igra će vam demonstrirati sve svoje vrline. Biće tu dosta pucanja, đipanja i druženja sa kolegama Čuvarima jer će vas u jednom trenutku tokom misije igra spojiti sa još dva nasumična igrača da odbranite određenu tačku. Videćete i par sinematika, sresti stare znance Ikaru, Zavala i Kejda 6, obračunati se sa par mini bossova i na kraju upoznati novog glavnog negativca, Lorda Gaula, koji će se “ljubazno” predstaviti  i upoznati sa vama.

Kada odigrate Homecoming misiju, možete se posvetiti ostalim aktivnostima koje beta nudi.

Khm, sećate li se bete za prvi Destiny i svega što je nudila? E pa sad je sve drugačije….

Dostupna su dva PVP moda i jedna Strike misija. Ako tome dodamo da nema opcije kreiranja karaktera, kao ni levelovanja svog lika, da su svi skilovi otključani , a sva dostupna oružja manje-više ista, u “Houston we have a problem” situaciji smo.

Dakle, kada pokrenete igru, možete da odaberete jednu od tri klase Titana, Hantera ili Vorloka. S tim što ćete svaki put morati da krećete igru ispočetka i prelazite istu misiju kako biste mogli da isprobate klasu u pvp modu ili strike misiji.  Svaka od klasa ima svoje dve podklase koje se razlikuju po svojim specijalnim potezima, sve je to neka redizajnirana verzija iz prethodne igre, ali dovoljno sveža da isprobate kako sve to funkcioniše. Meni se čini da će najpopularnija podklasa biti Titan Sentinel, njegova sposobnost je bacanje štita. Nešto poput Kapetana Amerike, koja je veoma razorna i deluje veoma  kul. Mojoj malenkosti  najviše paše Hanter klasa pa sam većinu vremena proveo igrajući sa njim/njom.

Napomenuo bih da za nekih 20-ak i kusur sati nisam imao nikakvih problema u igranju.  Brzo sam nalazio saigrače za strike misiju, još brže sam ulazio u pvp mečeve. Dostupna strike misija je, poput uvodne misije, vrlo pravolinijska, sa jako malo istraživanja. Da –  mapa je ogromna, ali trenutno na njoj nema  šta raditi osim šetati se u prazno. Treba napomenuti da je osetna razlika u šteti koju nanose oružja. Ponekad sam imao utisak da pucam iz praćke i da iz tog razloga nanosim minimalnu štetu bossu koji nas je čekao na kraju misije.  Generalno, pored toga, vreme da se specijalni potezi napune je dosta duže, a ogroman broj igrača žalio se na odluku da se oružja grupišu u tri grupe, gde je treća, nazvana “power weapon”, rezervisana za sačmare, snajpere i teška oružja. Pri tom za njihovo korišćenje potrebna je određena  power municija koja je veoma limitirana. Jasno je kao dan da je to urađeno radi boljeg balansa u pvp okršajima, ali igrači koji preferiraju pve s razlogom su se bunili i izrazili zabrinutost. Odgovor je stigao u vidu pojašnjenja od strane izdavača u kojem su naveli da je za betu bila dostupna starija verzija igre, jer drugačije nije moglo, ali da su većinu stvari ispravili i da se ništa ne brinemo.

Pvp modovi koji su dostupni su Control  (Domination iz COD igara) gde je potrebno kontrolisati tri tačke na mapi i pobeđuje tim koji prvi skupi određeni broj bodova i Countdown (koji podseća na CS:GO), cilj je ili postaviti eksplozivnu napravu ako ste u timu koji napada,odnosno demontirati isti uređaj, ako se branite. Oba moda se igraju u 4 protiv 4. Mape su solidne, ali za svaki mod dostupna je jedna mapa, tako da se nakon nekog vremena oseti zamor materijala (imao sam flešbekove iz CS:GO gde se najčešće igra čuvena Dust 2 mapa).

I tu dolazimo da najvećeg problema ove Destiny 2 bete. Sadržaja….

Dve mape, ‘ajde tri sa Strike misijom, jedna jedina misija vezana za kampanju, nemogućnost kreiranja karaktera, oskudan izbor oružja u kombinaciji sa užasnim drop sistemom ( tri puta zaredom dobijao sam istu pušku) dovele su do toga da, nakon inicijalnog zadovoljstva viđenim, jer gejmplej je veoma dobar, osećaj “napucavanja” je izvanredan,  zaista je sve “utegnuto” i deluje dobro, ubrzo shvatim da nakon desetak sati i nemam neku želju da nastavim dalje i da, pored dobrog MP dela, nemam snage da po 146. put jurcam jednom te istom mapom.

U suštini, oni koji su u prvi Destiny investirali trocifren ili četvorocifren broj sati, ovde su na poznatom terenu i za njih dileme nema, ovo je “must buy” naslov. Ostali, bilo da se radi o onima koji su pod uticajem hajpa kupili igru pa shvatili da su naseli na marketing kampanju, bilo da su u pitanju oni kojima se svidela beta pa shvatili isto što i ovi prvi, kao i oni koji se prvi put susreću sa igrom, na osnovu ove bete,  ma koliko osnova igre bila kvalitetna i zabavna, nisu saznali mnogo.  Priča, raznovrsnost misija, svet,  likovi koji će biti akteri, sve je to još uvek pod velom tajni i jedino ako verujemo izdavačima na reč da će sve biti prvoklasno, mogli bismo da preporučimo ovu igru.

Ali ne bi bilo profesionalno da to uradimo….ako se još uvek premišljate, sačekajte još malo, u avgustu će biti beta za PC verziju (da, ima i toga), pročitajte utiske ostalih igrača, sačekajte prve recenzije, neće Destiny 2 nigde pobeći, biće još dugo sa nama (nadajmo se duže od prvog dela).

Autor: Dejan Stojilović

Comments
Play!Zine - preko 14 godina potpuno besplatan profesionalni gejming časopis na srpskom jeziku. Svakog meseca u digitalnom PDF formatu na preko 100 strana očekuju Vas opisi aktuelnih igara, intervjui, editorijali, recenzije hardvera, novosti sa domaće scene i brojne druge zanimljivosti iz sveta gejminga. A dok čekate novi broj časopisa, tu je i naš sajt - www.play.co.rs , gde vas svakodnevno obaveštavamo o svim aktuelnostima, novostima i zanimljivostima iz industrije video-igara. Naš moto je profesionalnost i posvećenost istraživanju, kako bi za vas doneli uvek najinteresantnije i dobro informisane vesti. Želimo dobrodošlicu svim starim i novim fanovima!

O nama:

PLAY! Zine

Adresa redakcije:

Vele Nigrinove 2/1
Beograd

Kontakt:
redakcija@play-zine.com

Prijatelji:


Play!Zine 2006-2019

To Top