PLAY! ; PLAY! Zine

Direktor Final Fantasy XV: Kreriranje igre za konzolu je 100 puta teže nego za PC

Final Fantasy XV je svoje konzolno izdanje doživeo još krajem prošle godine, a njegovi developeri su vođeni uspehom odlučili da kreiraju izdanje ove igre i za računare, i to u saradnji sa kompanijom Nvidia, što nam je otkriveno tokom Gamescom sajma u avgustu.

Nedavno je direktor igre, Hajime Tabata, progovorio o lakoći razvijanja igre za PC i koliko se razlikuje u odnosu na konzole, on je takođe priznao da su još od samog početka znali da će Final Fantasy XV doći i na PC pa su još tokom 2016. započeli saradnju sa Nvidijom u kreiranju endžina, a sam rad na portovanju igre je krenuo tek ove godine.

U razgovoru za MCV, Tabata je izjavio: “Konzolna verzija, koja je zahtevala rekonstrukciju iz samog početka za igru i endžin, je više od 100 puta teža”

Novina u odnosu na konzolno izdanje će biti mod za igranje u prvom licu, koji je 50% kompletan i da će njegova finalna verzija omogućiti prelaženje čitave igre iz prvog lica.

4K rezolucija je jedan od neizostavnih elemenata današnjice na PC-u, a zbog saradnje sa kompanijom Nvidia u Final Fantasy XV postoji gomila naprednih podešavanja.

Takođe je dodato da se veliki napor ulaže u optimizaciju igre za starije mašine, “U globalnom tržištu računara je neophodno da igra radi na širokom spektru specifikacija.”

PC verziju Final Fantasy XV možemo očekivati početkom naredne godine.

Subscribe na naš YouTube za uvek najnovije video opise!