PLAY! ; PLAY! Zine

Direktor The Evil Within 2 objašnjava zašto survuval horor nestaje kao žanr

Survival horora AAA segmenta je sve manje i manje.

Ove godine smo videli samo dva, to su Resident Evil 7 i The Evil Within 2, a kao razlog udaljavanja velikih developera od ovog žanra Džon Džohanas, direktor Bethesdinog horora, je u razogovoru za GameWatcher naveo da je to pre svega zbog velikog rizika.

“Stvarno je kompleksno napraviti veliki horor. Kada praviš AAA horor igru koja poseduje grafiku nove generacije, ne vidiš da je kompletna sve do samog kraja. Varljivo je računati na stvari na efektivan način sa horor igrama, zato što je izgrađen na pružanju iskustva bez praznina. Rizik je veliki. Mi imamo iskustva tako da možemo ublažiti te rizike, ali je stvarno izazovno za nekoga bez iskustva da napravi AAA horor igru.”

U daljem razgovoru, Džohanas je pohvalio indie developere, koji su doneli igre kao što su Observer i Amnesia, za koje je naveo da se “više fokusiraju na priču i horor nego na borbenu mehaniku, ali zato nisu namenjeni široj publici”.

Kompletan intervju možete pročitati prateći ovaj link, a recenzija The Evil Within 2 vas očekuje u najnovijem broju časopisa Play! Zine.

Subscribe na naš YouTube za uvek najnovije video opise!