PLAY! ; PLAY! Zine

CD Projekt Red izneo svoj stav povodom loot box kontroverze

Witcher 3, pored toga što predstavlja svojevrsno remek-delo, je sa svojim dolaskom svima pokazao kako treba da izgleda jedna AAA igra sa akcentom na singlplejer kampanju – bez mikrotransakcija, bogata pričom sa preko 100 sati dodatnog sadržaja.

Ali drugi izdavači nisu pratili primer kompanije CD Projekt Red, već su se zaleteli za novčanike igrača i time su započeli veliku loot box kontroverzu.

Praćeno ovom kontroverzom, CD Projekt Red je prošle godine izjavio da će Cyberpunk 2077 imati onlajn elemente kako bi se obezbedio uspeh na duže staze, što je izazvalo veliku zabrinutost kod igrača da će igra, koja nikako da izađe, biti puna mikrotransakcija i loot kutija.

Na svu sreću, stigla je objava da će Cyberpunk 2077 biti čisto singlplejer iskustvo bez mikrotransakcija, a sada nam suosnivač poljske kompanije, Marcin Ivinski, detaljnije iznosi stav povodom rastućeg problema.

On je u razgovoru za PCGamer izneo kako je jako dobro što se zajednica bori protiv takvih sistema, zato što će to industriju promeniti na bolje.

“Ako kupite igru po punoj ceni(60$) onda treba da dobijete veliko i ispolirano parče sadržaja koje će pružiti mnogo sati zabavnog gejmpleja. Definicija reči “mnogo” zavisi od igre do igre, ali u našem slučaju uvek je 50-60 i više sati glavne priče sa stotinu sati dodatnog sadržaja. To je za mene fer pogodba. Igrači dobijaju ono za šta su platili, a mi se trudimo da to bude i nešto više. Ne postoji bolji marketing od onog kada srećni igrač vaš naslov preporuči svojim prijateljima”, izjavio je Marcin

Borba protiv ovog sistema se nastavlja i u njoj igrači nisu usamljeni već se brojne države, poput Havaja i Nemačke, žestoko bore za zabranu loot kutija.

Subscribe na naš YouTube za uvek najnovije video opise!