PC

AMD u novoj marketinškoj kampanji ismeva Intel Xeon

Marketing je veoma bitan deo u svakom plasiranju produkta na tržište i kako vreme prolazi, kampanje postaju sve oštrije kako bi se privukao što veći broj ljudi za kupovinu i to sada uključuje direktno ismevanje i ruganje suparničkih kompanija.

Tako je sada AMD sa svojom reklamnom kampanjom za AMD EPYC procesore direktno osuo paljbu po najljućem rivalu, kompaniji Intel i njenim Xeon procesorima. Slogan koji je nama zapao za oko je “Xeon je bio super. Kao i ugalj” čime se aludira na ograničenost uglja kao resursa i da je stvar prošlosti.

AMD nije stao tu, već je napravio i slogan u kojem navodi da niko nije dobio otkaz za kupovinu Xeona, do sada. Ova kompanija se stvarno opasno hvata u koštac sa svojim konkurentom, ali i ima razloga za to, pošto najnovija serija Epyc procesora nosi dosta veiku snagu u odnosu  na Xeon, a nedavno su se pojavile i glasine da je u pripremi procesor sa neverovatnih 48 jezgara i 96 threadova.

Comments

Najpopularnije vesti nedelje

Play!Zine - preko 12 godina potpuno besplatan profesionalni gejming časopis na srpskom jeziku. Svakog meseca u digitalnom PDF formatu na preko 100 strana očekuju Vas opisi aktuelnih igara, intervjui, editorijali, recenzije hardvera, novosti sa domaće scene i brojne druge zanimljivosti iz sveta gejminga. A dok čekate novi broj časopisa, tu je i naš sajt - www.play.co.rs , gde vas svakodnevno obaveštavamo o svim aktuelnostima, novostima i zanimljivostima iz industrije video-igara. Naš moto je profesionalnost i posvećenost istraživanju, kako bi za vas doneli uvek najinteresantnije i dobro informisane vesti. Želimo dobrodošlicu svim starim i novim fanovima!

O nama:

PLAY! Zine

Adresa redakcije:

Vele Nigrinove 2/1
Beograd

Kontakt:
redakcija@play-zine.com

Play!Zine 2006-2019

To Top