PC

The Culling uplivao u f2p vode

Nakon fijaska katastrofalnih razmera koji je The Culling 2 doživeo pri izlasku, koji je doveo do toga da igra bude ugašena nakon samo nedelju dana od pojavljivanja, studio iza ovih naslova je seo i dobro razmislio šta je i gde pogrešio i rešio da preuzme radikalne mere kako bi spasio šta se spasiti može.

Osim pomenutog gašenja dvojke, vrlo brzo je najavljeno i prelažnje originalnog The Culling u f2p format monetizacije i dalja jaka podrška ovom naslovu koji je zapravo imao solidnu bazu fanova i zanimljiv gejmplej. Taj prelazak se ovog vikenda i zvanično desio, tako da je igra sada potpuno besplatna za igranje uz kozmetičke mikrotransakcije unutar igre.

Studio XaviantLLC obećava i gomilu novina, stalnog balansiranja i inovacija za originalnu igru, kako sada pri samom lansiranju f2p formata, tako i u budućnosti. Sudeći po reakcijama igračke baze, ono što developeri trenutno rade je veoma pozitivno prihvaćeno i čini se da su iskreno naučili na svojim greškama, te žele da od originalne igre naprave najbolje moguće iskustvo i “krenu ispočetka”, no ostaje nam samo da vidimo kako će se to sprovesti u praksi i da li će igra uspeti da povrati igrače i pre svega poljuljano poverenje postojeće zajednice.

 

Comments
Play!Zine - preko 12 godina potpuno besplatan profesionalni gejming časopis na srpskom jeziku. Svakog meseca u digitalnom PDF formatu na preko 100 strana očekuju Vas opisi aktuelnih igara, intervjui, editorijali, recenzije hardvera, novosti sa domaće scene i brojne druge zanimljivosti iz sveta gejminga. A dok čekate novi broj časopisa, tu je i naš sajt - www.play.co.rs , gde vas svakodnevno obaveštavamo o svim aktuelnostima, novostima i zanimljivostima iz industrije video-igara. Naš moto je profesionalnost i posvećenost istraživanju, kako bi za vas doneli uvek najinteresantnije i dobro informisane vesti. Želimo dobrodošlicu svim starim i novim fanovima!

O nama:

PLAY! Zine

Adresa redakcije:

Vele Nigrinove 2/1
Beograd

Kontakt:
redakcija@play-zine.com

Play!Zine 2006-2019

To Top