Iako se za svaku informaciju o Death Stranding, prvoj samostalnoj igri Hidea Kodžime, hvatamo kao za slamku i analiziramo svaki trejler nedeljama, to ne znači da je igra u ranim fazama, već kako čujemo od japanskih izvora, čini se da je igra mnogo bliže završetku nego što smo mislili.
Naime, japanski portal Asahi Shimbun je nedavno imao priliku da razgovara sa Kodžimom, i kako nam prenosi prevod toga Redditor Frocharocha, još u septembru je igra bila u igrivom stanju praktično skoro od početka do kraja, i da Kodžima sada veći deo svog vremena provodi u igranju igre i beleženju šta je dobro šta nije, te konsultacijama sa svojim ključim ljudima šta treba menjati i na koji način.
U tekstu se kaže da je igra u toj fazi praktično još od početka leta, odnosno negde već oko E3, i da je od tada rad posvećen isključivo na poliranju igre i svih njenih aspekata. U istom razgovoru, Kodžima je još jednom pomenuo i njegov neslavni rastanak sa Konamijem, o kome još uvek ne može da priča otvoreno, ali je rekao da se tada plašio da će sve otići u propast jer više neće imati Metal Gear Solid za rad, te da je želeo da se povuče na par godina, ali da su ga najbliži prijateljji savetovali da momentalno krene da radi na nečemu novom, i da je tako krenula produkcija Death Stranding, za koji je on držao čitavu ideju u glavi skoro dve godine.
Znači li ovo da Death Stranding dobijamo možda već u prvoj polovini naredne godine? Ostaje nam da sačekamo i vidimo, ali ove informacije su svakako obećavajuće.