Od kada je Nvidia predstavila novu seriju grafičkih sa revolucionarnim načinom kalkulisanja osvetljenja u igrama, čitav svet je ušao u debatu koliko je to zaista veliki korak ili nije, i da li je vredno tolikih para za nove kartice.
Ono što je trenutno problem je što veoma malo savremenih igara zapravo ima i podržava ovu tehnologiju, i tek je pre par meseci Battlefield V bila prva igra gde ste ovo mogli da aktivirate, i rezultati, bar što se tiče performasni, su bili poprilično razočaravajući, jer je frejmrejt opadao i po 50 i više procenata.
Ipak, neko se ovih dana dosetio i uradio jednu sjajnu stvar, umesto da čekamo i vidimo najsavremenije naslove kako se ponašaju sa rejtrejsingom, zašto ne bi pogledali neke od najstarijih 3D fps igara?
Grupa modera je učinila Quake II, kako kažu, prvom igru koja ima potpuni raytracing i kalkulisanje dinamičnog osvetljenja u realnom vremenu, “na isti način kako se to radi u filmskoj industriji”.
Njihov cilj sa ovim modom je bio da služi kao alat za benchmark vlasnicima grafičkih sa raytracing tehnologijom.
Kako sve to izgleda, možete videti ispod, a podsećamo vas da je u pitanju igra iz 1997. godine.
Sam demo se zove Q2VKPT, i možete ga pronaći na ovom linku, gde takođe možete pročitati više o projektu od samih autora. Naravno, potrebno je da posedujete Quake II.