Filmovi-Serije

Posle lavine kritika, dizajn Sonica u filmu će biti promenjen, na čemu je zahvalan i sam kreator Sonica

Prošle nedelje se premijerno pojavio prvi trejler za Sonic film, i može se reći da je fanove ostavio negde na pola puta između opisa “zbunjeni” i “besni”.

Sonic u filmu nije uopšte ličio na onog Sonica kakvog znamo, i više je izgledao kao neko dete u kostimu nečega što bi možda moglo malo da podseća na Sonica.

Ljudski zubi, dva oka, normalan trup, dugačke noge, čudne patike… sve ovo je delovalo kao kakva meme karikatura Sonica, umesto pravog Sonica.

Internet je odmah reagovao burno, sa ismejavanjem, mimovanjem, pljuvanjem… reakcija je bila toliko jaka da je izgleda morala da dođe i do najodgovornijih ljudi u Paramount i SEGA kancelarijama, jer su filmadžije na kraju poklekle i rekle da su “čuli kritike” i da će raditi na promenama koje će Sonica približiti pravom Sonicu, pre nego što film stigne u bioskope.

Nakon svega ovoga, oglasio se u Judži Naka, čovek koji je idejni tvorac Sonica, i zahvalio se fanovima na tome što su digli glas i što će Sonic zbog njih biti promenjen.

Ovo je još jednom najbolja poruka da se glas fanova daleko čuje i da ponekada i pogodi tamo gde treba.