PC

Svaki kvest u Cyberpunk 2077 će biti priča za sebe

Oduševljenje za Cyberpunk 2077 raste sa svakim novim detaljem koji CD Projekt Red otkrije, osim možda vesti da se Kijanu ne može zavesti.

Najnoviji detalj koji je poljski developer podelio sa fanovima se tiče kvestova i misija koje nas očekuju u Noćnom gradu.

Filip Veber, glavni čovek iza kvestova u Cyberpunk 2077, je otkrio da će svaki kvest sa kojim se sretnemo u igri biti jedinstven i ručno kreiran od strane developera i da neće pribegavati proceduralno generisanim i nasumičnim kvestovima, već će svaki imati smisao i poentu, te svoje mesto u svetu igre i narativu.

Tehnologija proceduralno generisanih svetova i kampanja u misijama je dosta uznapredovala u prethodnim godinama, ali se i pored toga i dalje dešava da one nemaju mnogo smisla i da su u igri samo reda radi.

Veber je objasnio kako im je uvek veći fokus na kvalitetu nego na kvanitetu, i žele da igračim pruže nešto što vredi igrati, a ne nešto što će im oduzimati vreme.

Obećano je i dosta raznolikosti u misijama, kao i da će one biti odlično uklopljene sa otvorenim svetom igre.

Jedva čekamo april naredne godine kada će se Cyberpunk 2077 konačno pojaviti, a do tada pogledajte najbitnije detalje o igri.

Comments
Play!Zine - preko 12 godina potpuno besplatan profesionalni gejming časopis na srpskom jeziku. Svakog meseca u digitalnom PDF formatu na preko 100 strana očekuju Vas opisi aktuelnih igara, intervjui, editorijali, recenzije hardvera, novosti sa domaće scene i brojne druge zanimljivosti iz sveta gejminga. A dok čekate novi broj časopisa, tu je i naš sajt - www.play.co.rs , gde vas svakodnevno obaveštavamo o svim aktuelnostima, novostima i zanimljivostima iz industrije video-igara. Naš moto je profesionalnost i posvećenost istraživanju, kako bi za vas doneli uvek najinteresantnije i dobro informisane vesti. Želimo dobrodošlicu svim starim i novim fanovima!

O nama:

PLAY! Zine

Adresa redakcije:

Vele Nigrinove 2/1
Beograd

Kontakt:
redakcija@play-zine.com

Play!Zine 2006-2019

To Top