REVIEW: Devil’s Hunt

Ovaj tekst je originalno izašao u 130. oktobarskom broju časopisa Play!Zine, koji možete besplatno preuzeti na ovom linku.

Kao indie developer, nije nimalo lako probiti se na tržišt, pogotovo sa pokušajem akcione hack-and-slash avanture. Najveći problem je kada takav indie naslov probate da plasirate kao punu AA igru, a zapravo je veoma nedopečen proizvod, pun grešaka i nestabilnosti.

Glavni lik ovde je Desmod, mladić koji živi u bogatoj i prelepoj vili kao sin bogataša koji ima veoma uspešnu kompaniju. Ali, umesto da se posveti poslu I bude uspešan, on uspeva da upropasti posao i dovede kompaniju do ivice bankrotstva. Za to vreme, on voli da se bije u podzemnim krugovima i klubovima. No, na žalost, i tu gubi veoma bitnu tuču, na kojoj je čak i njegov ćale prisustvovao. A kad se vrati kući ranije, videće kako njegov najbolji ortak provodi vreme sa njegovom tek zaručenom verenicom. Sve ovo ga navodi da nepromišljeno pojuri kolima za ortakom i sleti sa mosta u vodu.

Naravno, ovo ne prolazi baš najbolje i on završi u paklu, gde mu đavo lično nudi opciju da mu se pridruži, kao poseban agent zadužen za lov i premlaćivanje drugih demona, pa i anđela. Sad, mi bi trebali da se kao vežemo za ovakvog lika, što predstavlja veliki problem od samog starta igre i njegovog generalnog ponašanja tokom igre. Druge velike mane se svode na to da je igra prepuna glupavih rupa u priči i razumevanju nekih stvari, kao I to da se neke stvari pomenu i onda kompletno zaborave. A da ne pričamo o kraju, koji se samo tako iznenada i spontano desi, kao da će igra biti nastavljena sa nastavkom ili nekim DLC-om.

Gejmplej bi trebao da bude većim delom baziran na Arkham stilu, sa dodatkom specijalnih moći. Ukratko, imate lakši i teži udarac i to ćete koristiti da mlatite protivnike, dok ćete blokiranjem ili izbegavanjem da kontrirate protivničke napade. Ali, igra pati od mnogo gadne greške. Pored toga što ima dva tipa napada koje treba da izbegnete, u igri ne postoji nikakav lock-on sistem, i glavni lik se samovoljno okreće ili odvaja od protivnika, bez praćenja vaših želja i komandi. Što se same borbe tiče, imaćete izbor između tri stila i za svaki od njih moći ćete da odaberete tri moći ili ti veštine. Otključavanje dodatnih komboa i sposobnosti se radi tako što se skupljaju duše od protivnika i koriste kao poeni prilikom kupovine. No, srećno sa izvođenjem bilo čega od toga ili sa pogađanjem protivnika kojeg ste želeli da zveknete. Tokom svake borbe igra pati od gadnih padova u frejmovima, usporavanja i štucanja. Protivnici takođe postaju veoma repetativni veoma brzo, iako ćete imati malo varijacije na demonske protivnike, anđeosti će biti poprilično jednolični.

Vizuelni prikaz je sasvim na mestu. Zone i mape su detaljno i dobro osmišljene i prikazane, protivnici su odgovarajuće odvratni i besno animirani, pa čak i animacije tokom borbi su dobro odrađene. Ono gde se igra sapliće je animacija ljudskih likova, njihova facijalna ekspresija, i čak, količina ljudi i njihova animacija u zonama koje bi trebale da budu pune istih.

Zvuk već ima običaj da posustane. To kreće od momenata da igra krene da štuca i da glasovna gluma krene da kasni, da se gubi bilo kakva sinhronizacija sa animacijom usana, i da je, osim kod par likova, veći deo glume malo grubo i na silu odrađen.

Pored već pomenutih nedostataka iznad, igra pati od ogromnog broja tehničkih grešaka. To može biti od jednostavno zaboravljene implementacije glasovne glume u sinematiku, preko nemogućnosti da se interaguje sa nekim važnim predmetom, pa sve do brutalnih pucanja igre zbog kojekakvih grešaka. Može se reći da je optimizacija i Q&A testiranje bilo poprilično zaboravljeno.

U trenutnom stanju u kom se igra nalazi, može se veoma lako zaobići i nećete ništa time propustiti. Glavna priča se oslanja na to da će sigurno biti nastavka, greške dovode to toga da možda nećete ni moći da završite igru, a sama borba će biti više cimanje nego uživanje. Ako vam se baš ipak igra ovaj naslov sačekajte bar godinu dana da ispeglaju sve moguće greške, odrade bolju optimizaciju i da ovaj naslov bude na brutalnom popustu.

AUTOR: Stefan Mitov Radojićić

Igru za potrebe opisa ustupio Evolve

Devil’s Hunt