REVIEW: Double Dragon Neon

Double Dragon Neon je najnovija igra iz Double Dragon serijala koja je napravljena kao “reset” kompletne franšize.  U pitanju je prva igra u kojoj Million, nakon raspada Technos Japan, nije imao nikakvog uticaja na razvoj.

Baš kao u svakoj od prethodnih iteracija, igrač upravlja Billy Lee-jem ili Jimmy Lee-jem, poznavaocima borilačkih veština koji, kako to komplikovani zaplet ovakvih igara nalaže, moraju da spasu  u srcu voljenu osobu iz kandži Shadow Warriors klana, kojim ovoga puta upravlja Skullmageddon. Njihovo putovanje iznova počinje na ulicama grada i lagano napreduje sve do otvorenog svemira, sela u Aziji, genetske laboratorije i naravno samog Skullmageddon-ovog skrovišta.

ss_e862e91a79976e1a6418d815d6d2f47d420713bf.1920x1080_resize

Uz standardni udarac rukom, nogom, skok i trčanje, dizajneri su u mehaniku igre ubacili i taster za izbegavanje udaraca. Ukoliko igrač u pravom trenutku izbegne protivnički udarac, dobiće mogućnost da kratak vremenski period svaki njegov “zviz” bude znatno jači nego inače. Bili i Džimi mogu da usput skupljaju gazirane naptike kako bi se oporavili, novac kako bi kupovali stvari iz prodavnice i specijalne kasete koje mogu aktivirati kroz meni u igri. Postoje dva tipa kaseta – prva koja daje braći snažne napade koji koriste za tu namenu specijalnu energiju i drugi koji menja statistike samih likova i dodaje specijalne efekte, poput mogućnosti da ošamutite protivnike, izlečite se uz uspešno izvedene napade i slično.  Skupljanje istog tipa kasete povećaće njen efekat, a kada jednom dostignete maksimalnu vrednost lako možete otići u specijalizovanu prodavnicu i platite Mitrilom za dodatno proširenje. Mitril je moneta koju dobijate uspešnim savladavanjem “glavonja” na kraju nivoa.

ss_fcc2c1f8c3763e4195f46226ebde0b92bfcaeab9.1920x1080_resize

U igri za dva igrača, Bili i Džimi mogu da koriste specijalnu “baci kosku” tehniku koja omogućava da podele količinu svog “zdravlja” na ravne časti ili da aktiviraju brojna unapređenja, poput opcije da im neko vreme udarci budu jači. Kada jedan od igrača padne tokom bitke, drugi ima ograničeno vreme da ga oživi pre nego što igrač izgubi svoj život. Takođe, ukoliko jedan od igrača ostane skroz bez života, postoji mogućnost da od drugog igrača pozajmi jedan, pod uslovom da ovaj drugi ima najmanje dva života “na lageru”.

igra je izdata kao deo paketa 25-ogodišnjice od izlaska originalne igre i u tom smislu poseduje jako veliki uticaj  osamdesetih. Od grafike, izvođenja i specijalnih efekata pa sve do muzike koju je radio Jake Kaufman, a sve pod uticajem muzičke podloge iz originalne igre. Tu je i neizostavni humor i gomila zanimljivih scena koja će se dopasti ne samo nostalgičarima već i novim nadama gaminga.

ss_cb762e549ec96bd14d819197299d268a2479622f.1920x1080_resize

Double Dragon Neon poseduje i online multiplayer komponentu a ono što možemo izneti kao negativnu stranu jesu malo trapave kontrole i nešto slabije izvođenje posebno u odnosu na moderne igre iz istog ili sličnog žanra.

Sve u svemu, ukoliko ste nostalgični igrač iz “buvara” u lokalnom gradu, Double Dragon Neon svakako isprobajte. Probajte ga i ukoliko to niste, ali volite ovaj tip igara, a alternative nema baš puno.

Autor: Bogdan Diklić

Double Dragon Neon