REVIEW: Rayman Legends

Na opšte oduševljenje, nedavno je u našu redakciju stigao Xbox One sa nekoliko next-gen naslova. Svaki slobdan trenutak smo koristili da isprobavamo nove naslove i da vidimo šta nam donosi ova „kutija“.Ipak, najigranija igra na ovoj zverci je ipak dobri, stari Rayman Legends, a evo i zašto…

Priča je prilično oskudna, naime Ray i ekipa su utonuli u duboki san, tokom koga su se u njihovom svetu nakotile razne beštije. I to je to. Sve je to lepo propraćeno kroz jedan kraći sinematik i akcija može da počne.  Ovaj pristup vrlo kratkog intro-a smo videli i u relativno novijim Nintendovima 2D platformerima : New Super Mario Bros. i Donkey Kong Country Returns, i ispostavio se kao prava mera.

Rayman-Legends_resize

I tu već dolazimo do prve izmene u odnosu na Origins; biranje nivoa nije više pomeranje od tačke do tačke na nekakvoj žućkastoj mapi, već je pretstavljeno kao nivo za sebe. Naime, ekran za biranje nivoa izgleda kao galerija gde slobodno kontolišete Rayman-a, kao i u bilo kom drugom delu igre, i uskačete u izložene slike kako biste ušli u odgovarajući nivo.

Čim budete započeli prvi nivo uvidećete koliko zaista fenomenalno ova igra izgleda. Naime, svaki nivo je pun detalja, kako same platforme i junaci, tako i pozadina. Ali, ova igra nije samo lepa na oko. Moraće da prodje dosta vremena pre nego što Vam Legends dosadi, zato što je puno pažnje posvećeno dizajnu samih nivoa, tako da ne liče jedni na druge i da svaki prati neka sopstvena mehanika. U odnosu na Origins, level-design u Rayman: Legendsu je na daleko višem stepenu. Svaki nivo prati i parodičan naziv, što će znati da nasmeje i starije igrače. Na kraju svakog poglavlja biće Vam dostupan i jedan muzički nivo, koji će Vam dati jednu iskrivljenu verziju neke mega-popularne rok-himne, a svaki vaš udarac i skok će pratiti melodiju.

RL_NinPreview_ShieldFly_resize

Sam Rayman je odlično animiran i odlično se ponaša u odnosu na okolni svet. Nema seckanja, nevidljivih doskoka i sličnih gluposti koje znaju da prate i nove, visokobudžetne platformere . Na raspolaganju su Vam četiri junaka: Rayman, Globox, Teensie i Barbara, ali tokom igranja ćete „otključati“ preko trideset skin-ova za ove likove. Poptuno novu dinamiku unosi i Marfi, leteća žaba koja seče konopce, povlači ručke i golica neprijatelje kako bi pomogla Rejmenu. Nažalost, kako je igra razvijana za touchscreen Wii U-a, Murphy ne funkcioniše isto i na Xbox-u, već se aktivira samo pritiskom na dugme.

Rayman-Legends_resize

Posebno bismo izdvojili i Kung-Fu fudbal koji možete da opičite sa drugarima; probali smo ga, izgleda i funcioniše fenomenalno. Naime, golovi su izdignuti na platforma tako da ćete morati prvo malo da pimpujete loptu pre nego što šutnete na go. Na naše veliko iznenadjenje, Legends sadrži u sebi u celokupnu Origins igru, a nivoe otključavate postepeno prelaženjem i skupljanjem greb-greb kartica.

ss_1cafba7ad3969275e87b409d3256a59428b1fd14.1920x1080_resize

Iako next-gen verzija ne donosi skoro ništa novo, osim možda malo kraćih učitavanja, ovo je i dalje jedna od najzabavnijih igara na svim uredjajima.  Zanimljiva će biti i mladjim i starijim, a čak će se i iskusni hardcore gamer-i namučiti da završe teške i genijalno dizajnirane time trial nivoe, kao i da skupe sve teensies-e. Oduševljeni smo celokupnim dizajnom i fluidnošću same igre, koji je na nivou Nintendovih ekskluzivnih naslova. Topla preporuka, nikako nemojte propustiti, dužni ste to detetu u Vama.

Autor: Damir Redžepagić

Rayman Legends

0