REVIEW: Mercenary Kings

Ne može se reći da Mercenary Kings ne podseća na Metal Slug – “to je to”, jednostavno. Ipak, nešto veći poznavaoci video igara prepoznaće tu lik i delo Paul Robertsona, odnosno jednu drugu igru po sličnom šablonu – Scott Pilgrim Vs The World: The Game.  Sve je tu u dobrom starom bolesno-humornom fazonu – glave lete na sve strane i eksplodiraju, čudni zvuci se javljaju na sve strane, krv leti i pada po kako dobrim tako i lošim momcima, sve ono divno što mladi ljudi treba da vide. Na papiru, u pitanju je pucačina u 2D maniru inspirisana akcijom sa kraja osamdesetih.

ss_4d9aa8d5d590ec9ee49cc0c87d20ac181a4515b5.1920x1080_resize

Tribute Games je ekipa sastavljena od ljudi koji su radili Scotta Pilgrima, zbog čega ne čudi što se mnoge zanimljive stvari iz ove igre pojavljuju i u naslovu kojeg opisujemo. Tu je čudan sistem skoka, čudna kriva dopadanja (igra je jednostavno dosadna na početku) kao i nekoliko drugih čudnih dizajnerskih odluka koje se ne mogu lako objasniti.

ss_80c8f1a7217b58fa71714c04a2e3a6d75051e2e2.1920x1080_resize

Oružja i njihovo dodatno podešavanje svakako spadaju u jedan od jačih delova ovog naslova. Perkovi poput modova mudro su osmišljeni. Iako u teoriji može izgledati kao da će učiniti oružje boljim, svaki od dodataka poseduje i lošu stranu, tako da je opšti balans ostvaren i ne postoji previše jako oružje. Takođe, iako u borbu možete poneti samo dva oružja u svakom trenutku možete pozvati “pomoć iz vazduha” koja će vam doneti zamenu za bilo koje od ta dva. Nemojte zaboraviti da pored vatrenog oružja probate i hladno – zabava je zagarantovana.

ss_359a2da9f63318ee545f4f53ba4e6e730ce3b6d2.1920x1080_resize

Iako je potpuno očekivano da će se nešto tako dogoditi s vremenom, ne možemo da kažemo da nismo razočarani time što simpatični šarm ove igre vrlo brzo ispari i igra jednostavno postane dosadna. Iako poseduje preko sto misija, već posle desete, dvadesete … osetićete da se ne događa ništa novo i da ste sve zabavno već imali prilike da vidite i isprobate. Blagu satisfakciju doneće to što će kasniji nivoi zahtevati zaista dobre reflekse i iskustvo u igranju sličnih igara da biste stigli do cilja, ali je sve to takođe kratkog daha.

ss_2a50327e8231be0351034f61465fb4f6b2ef4cb7.1920x1080_resize

Muzička podloga je sa druge strane sjajna, doprinosi atmosferi i odgovara igri u potpunosti. Jedina je šteta što naslov nema da ponudi ništa više od osnovne permise. Nekome to možda bude dovoljno pa se uz Mercenary Kings sjajno zabavi. Drugi će ipak tražiti nešto više.

Autor: Stefan Starović

Mercenary Kings

0