REVIEW: The Amazing Spider-Man 2

Pred nama je još jedna igra koja izlazi paralelno uz jedan holivudski blokbaster. I baš kao što je to bila praksa  ranije, radi se o veoma lošem pokušaju da se privuku naivni kupci, kojima će omot kutije u radnji sa slikom Spiderman-a i istim fontom kao i na filmu ispisano The Amazing Spider-Man 2, biti dovoljno da zagrizu ovaj mamac. Ako čitate naš striktno gaming orijentisan časopis, onda verovatno i ne spadate u ovu kategoriju. Bilo kako bilo, čisto malo da vam dočaramo zašto bi ovu igru trebalo da zaobiđete u širokom luku.

Kao što je to bio slučaj i sa prvim nastavkom, igra nema priču koja prati dešavanja sa bioskopskih platna, već se radi o potpuno drugačijem scenariju, specijalno osmišljenom za ovu igru. Ovo samo po sebi može da bude i dobra stvar, ali ako podrazumevamo da je urađeno kako valja, što ovde nije slučaj. Možda je i bolje za igru bilo da je pratila radnju filma. Ovo što smo dobili je maksimalno kliše stripovska priča, sa uličnim bandama, Peter Parkerom koji im se suprotstavlja i bla bla bla. Ljudi iz Beenox razvojnog studija su nekako uspeli čak i da uklope i par likova iz drugih marvelovih stripova, kao na primer Kingpin, Black Cat i Kraven the Hunter. Ali šta to vredi, kada ćete priču preskakati kada god je to moguće. Možda i najbolji „lik iz marvelovih stripova“ koji se pojavljuje u igri je Stan Lee, koji u igri drži prodavnicu stripova. U njoj se nalaze unlockable comics, i to je makar za pohvalu.

ASM2 Night Watch_resize

Što se tiče svega ostalog, opis ove igre bi najjednostavnije mogao da se sažme u – The Batman: Arkham serijal, samo sa Spiderman skinom i dosta lošije urađenim svakim segmentom.  Arkham igre su zapravo vrlo solidna ostvarenja, koja su razbila teoriju da superherojske igre pravljene po stripovima moraju da budu promašaji. Amazing Spiderman 2 sada snažno  uzvraća udarac i pokušava da nas vrati na početnu poziciju.

ASM2_WallSlinging_resize

Glavna gameplay mehanika u igri je navigacija open world Njujorkom uz pomoć raznih Spajdijevih supermoći. Međutim ako vam je ovo možda izgledalo zabavno na trejleru ili nekom gameplay klipu, trebalo bi da probate kakav je osećaj u igri dok to radite! Naime cela mehanika kao da nikako da se odluči da li je skriptovana i automatizovana, ili vi imate zapravo neku kontrolu. Svemu ne pomaže ni izuzetno prazan grad u kome nemate šta da radite. Zgrade kao da se nasumično, real time generišu, a ne da predstavljaju pravi Njujork.

ASM2_CarnageBeginnings_resize

Combat je preslikan iz Arkham igara. Sve je u tajmingu, a udarci i counter su na istom dugmetu. Postoje i stealth sekcije, ali kao što smo već napomenuli, sve ovo je druga liga u poređenju sa Batman Arkham igrama. Jedina stvar koja možda na momente može da odaje makar nekakav utisak zabavnog su boss fightovi.

Grafika u igri je takođe jedan od low point-a. Naš prvi utisak kada smo pokrenuli PS3 verziju igre je bio kao da se radi o PS2 naslovu! A šta tek reći za to što je ova igra dostupna i za next-gen konzole.

ASM2 Punch_resize

Teško je izdvojiti bilo šta iz ovog naslova na osnovu čeka bi mogli nekome da ga preporučimo. Možda eventualno ako ste hardcore fan Spiderman-a i želite da imate sve vezano za vašeg junaka. Mada kad razmislimo, možda bolje i da ne znate za njegove avanture ovog tipa. Da, definitivno ne možemo da nađemo ni jedan dobar razlog zbog koga bi nekome preporučili ovu igru.

Autor: Marko Narandžić

The Amazing Spider-Man 2

0