REVIEW: Naruto Shippuden Ultimate Ninja Storm Revolution

Naruto Ultimate Ninja serijal je postao prilično redovan sa svojim novim izdanjima, koje sada viđamo svake godine. To je na neki način i prirodno, imajući u vidu da igre prate anime serijala, pa se u međuvremenu uvek pojave i novi likovi koji su fanovima zanimljivi i sa kojima žele da se oprobaju u Ultimate Ninja serijalu. On je postao igra koja svake godine na neki način slavi Naruto serijal i dostavlja potrebnu količinu fan servisa milionima onih koji iz nedelje u nedelju prate anime i mangu. U pozadini igre se uvek krije i prilično solidna casual tuča, koja u svakoj sledećoj verziji pomalo podiže svoj njivo, ali nikada ne toliko da bi izašla iz casual voda. Ni blizu toga. Mada, tako je verovatno i najbolje.

ss_cf6c5e3f61643f41efc47ab22ef733c51093d131

Story mod u igri je ovoga puta nešto drugačiji nego kod prošlih nastavaka. Zove se Ninja Escapades i suštinski bitan podatak u vezi njega je to da je priču za njega osmislio sam Masashi Kishimoto, pisac mange. Tako da se ona smatra kanonom i generalno gledano je prilično dobra. Imamo priliku da vidimo kako se odvijalo regrutovanje Akatsuki članova. Nakon animacija koje bi jednostavno mogle da se posmatraju kao par epizoda Naruto animea, dočekaće vas jedan klasičan fajt u gameplay endžinu ove igre. Sve je to prilično ok urađeno ali velika zamerka na ovaj deo igre se odnosi na trajanje ovog celog moda. Vrlo je izvesno da ćete ga preći sa „jednim sedenjem“, pošto se radi o negde oko sat i po vremena gledanja priče i malo igranja. Prava šteta, pošto mislimo da je ovo ubedljivo najbolji deo Ultimate Ninja Storm Revolution-a. Naravno, ako ne pratite Naruto mangu ili anime, ovde nemate šta da tražite, pošto vam priča neće imati nikakvog smisla ako nemate poveći Naruto background.

ss_c398188b21af6bdcabe0ae53495ea4c7ca29a991

Osim ovog dela, u story mod bi mogao da se svrsta i Mecha Naruto porcija ninja tournament moda, koja je odrađena u nešto klasičnijem maniru za ovaj serijal igara. A kad smo kod već klasičnih modova, prema očekivanju tu su Ninja’s world tournament, free battle i Online battles. Ono što je odsutno iz ovog naslova je hack and slash gameplay mod prošlih delova i možemo da kažemo da nam on zaista ni najmanje nije zafalio ovoga puta. Radilo se o prilično rogobatnom i nakalemljenom modu koji zaista mislimo da nikome neće nedostajati.

ss_e1166ee8592785b07d8fad183fe96186521932bc

Fokus je ovoga puta u potpunosti na klasičnim tučama sa jednim do tri igrača, što online, što offline. Ninja tournament je klasičan offline jedna igrač protiv tri CPU lika mod. Kako napredujete kroz turnir, otvaraćete kostime, razne items, karte, ultimate poteze i još puno puno toga. Jednom kad pređete ovaj turnir, otvarate pomenutu Mecha Naruto avanturu koja ima sopstveni plot.

Free Battle je tu da testirate novi gameplay mehaniku koja je implementirana u igru. Ovo je pravo mesto da se upoznate sa komboima i svim likovima iz igre, kojih inače ima čak 118! Što se tiče noviteta u gameplay-u, sada je tu guard break mehanika kao i guard break predmet. Zajedno sa counter potezom, ovo prilično menja dosadašnju dinamiku gameplaya na koju smo navikli. Pre početka partije, možete da izaberete između tri različita stila borbe. U pitanju su Ultimate Jutsu, Awakening i Drive. Svaki od njih ima svojih prednosti i mana, pa vam savetujemo da ih isprobate za one likove koje koristite i vidite šta se najbolje uklapa sa njihovim specifičnim potezima. Igra generalno gledano može na prvi pogled da deluje da će vas overwhelmovati količinom komboa, specijalnih poteza, stilova i likova, mada nemojte zaboraviti da se u pozadini svega krije jedan opušteni fajter, koji je najbolje tako i igrati.

ss_b86133c9823efd45fd9479d3f1b89a7e91b3a1a1

Online mod je na žalost nešto što ne možemo da pohvalimo. Lag je ponekad toliko prisutan da jednostavno ne vredi ni truditi se. I dalje nam je nejasno zašto se tako često u japanskim igram javljaju ovi problemi sa online-om, kada smo videli i toliko puno igara u kojima toga nema. Prava šteta, imajući u vidu da je ovo tip igre koji bi dobrim online modom znatno dobio na kvalitetu i broj sati zabave koje bi mogao da vam pruži bi se znatno povećao.

Stvar koja je za pohvalu uvek bila kod Naruto naslova prošle konzolne generacije je grafika i kvalitet vizuelne i audio prezentacije. To je i ovoga puta slučaj. Posebnu pohvali ćemo uvek dati za opciju originalnih japanskih glasova. Sa druge strane, mislimo da je vreme da Naruto igre pređu na next-gen platforme. Čak je i ova igra mogla da izađe i za PS4 i Xbox One, ali dobro, recimo da možemo da oprostimo developerima ako im je ovo bila poslednja igra za PS3 i X360. Već sledeće godine, očekujemo pre svega next-gen verziju, uz PC koji će je takođe ispratiti.

ss_62d92ea35ced161667978cf7cd35ac11a761477a

Naruto manga se opasno približila kraju, to je jasno svima, a to je i sam Kishimoto rekao. Anime će imati još toga da pokaže i potrajaće još neko vreme, mada to zavisi i od količine filera, kojih se nadamo da će biti što manje. Nakon toga, šta nas čeka za Ultimate Ninja serijal? Pa, verovatno ništa specijalno. Možda ćemo viđati manje novih likova, ali pogledajte Dragon Ball serijal igara recimo. Manga se završila ’95 a i dalje imamo prilično redovno Dragon Ball igre, tako da mesta za brigu fanova Naruto igara nema. Mange sa druge strane…

Autor: Marko Narandžić

Naruto Shippuden Ultimate Ninja Storm Revolution

0