The Legend of Korra je vrlo čudan projekat, iako se na prvi pogled radi o još jednoj licenciranoj igri. U pitanju je igra rađena po Nickelodeon licenci za Legend of Korra animirani crtani film, koju izdaje Activision. Drugim rečima, nešto što bi očekivali da vidimo svake godine, ako ne i po nekoliko puta. Međutim, zabavan deo sledi kada pogledate ko je radio na razvoju ove igre. U pitanju je Platinum Games, ljudi koji stoje iz naslova kao što su Bayonetta 1 i 2, Vanquish i Metal Gear Rising: Revengeance. Studio koji reklo bi se trenutno predstavlja sam vrh japanske game development scene, neprikosnoveni majstori akcionih igara i jedan od retkih preostalih AAA japanskih developera čije ime i danas znači garant kvaliteta. Da li im je taj ugled narušen sada kada je pred nama njihova downloadable igra od 15 dolara rađena po licenci zapadnog crtanog filma. Rekli bismo da ipak jeste.
Ono što će vas verovatno pre svega zanimati je i stavka od koje ćemo početi – combat. Developeri iz Platinum Games su danas u žanru akcionih igara iz trećeg lica neprikosnoveni u celoj industriji. I to se prema očekivanjima i ovde primećuje. Combat u The Legend of Korra je prilično solidan. Međutim, ako ste vlasnik Playstation ili Xbox konzola i ako ste se sada zaleteli pomislivši da to što će Bayonetta 2 ostati Wii U ekskluziva može biti iole nadoknađeno naslovom kao što je The Legend of Korra, moramo odmah da vas razočaramo i spustimo na zemlju. To što smo rekli da je combat dobar je naravno posmatrano iz perspektive jedne igre koja se trudi da zainteresuje fanove Legend of Korra animirane serije. Kada bi ovaj naslov poredili licem u lice sa recimo Bayonettom, budite uvereni da se radi o potpuno drugom univerzumu.
Kada bi tenuli da razlažemo combat, došli bi do prilično standardne postavke. Tu su dva tipa napada – strong i light. Osim njih, core mehaniku čine blok i counter. Ono što je prema očekivanju centralni elemet u gameplayu su naravno i Korine bending sposobnosti. Stvar koja nam se nije dopala je to što ćete ih otvarati relativno sporo. U početku ste osuđeni samo na bending sposobnosti sa vodom, što je šteta kada se uzme u obzir koliko je veći varijetet mogao da se postigne od samog starta, i koji će vam na kraju igre biti dostupan. Kada budete otključali earth, fire i air bending i kada naučite poteze koje oni donose, igra počinje da ima znatno bolji osećaj, bez obzira što će vas napadati uglavnom slični, generički protivnici sve do kraja igre. The Legend of Korra pati i od onog dobro poznatog sindroma akcionih igara koji je viđen recimo u Devil May Cry igrama. Igra je ubedljivo je najteža i najmanje interesantna u prvim chapterima, kad još uvek niste otključali dovoljno poteza. Onog trenutka kada ovladate combat mehanikom, a i kada vam na raspolaganju stoji solidan asortiman poteza, igra postaje znatno zabavnija. Međutim veći je problem to što je pitanje da li će vas igra držati da je igrate dovoljno dugo da biste i došli do ovih kasnijih sekcija.
Ok, znači combat može da prođe i vremenom postane relativno zabavan. A šta je sa ostalim stvarima vezanim za ovu igru. Na žalost, ovde stvari počinju strmoglavo da se kreću nizbrdo. Sve ostalo deluje veoma neubedljivo i ostavlja utisak baš onakav kakav bi i očekivali, da je na ovoj igri radio bilo koji drugi developer licenciranih igara. Priča je izuzetno loše strukturirana i podjednako slabo prezentovana. Nivoi deluju prazno. Protivnici se uglavnom ponavljaju i nisu interesantni. Grafika i zvuk nisu loši, ali svakako ne ni nešto specijalno.
Još jedna od stvari koja se potpuno ne uklapa sa potencijalnom publikom kojoj se ova igra obraća je i njena težina. The Legend of Korra je na momente teška igra. I nismo sigurni kome će ovo biti dobra vest. Ako tražite dobru i izazovnu akcionu igru, velike su šanse da nećete pogledali u pravcu The Legendo f Kora. A ako volite ovaj animirani serijal i casual akciju, ovo će vam biti frustrirajuća igra u kojoj ćete ginuti znatno više nego što će vam biti zabavno. Već smo spomenuli činjenicu da kako budete napredovali sa vašim bending mogućnostima, neprijatelji koji su vam u početku igre zadavali probleme postaju punching bags na kojima vežbate vaše nove poteze. Međutim, pomenuli smo i to da je pitanje koliko će vas igra držati da dođete do ovoga. Možda u svemu zapravo i pomaže činjenica da se radi o igri za koju će vam trebati svega nekih 6 sati da prođete kroz story mod.
U igri se nalazi i runner sekcija, nalik igrama sa mobilnih platformi, za koju zaista ne znamo kako je ovde zalutala. Jedino što nam pada na pamet je da je možda neko ko je na praksi u Platinum Games-u kao zadatak za jedno popodne dobio da napravi endless runner u The Legend of Korra endžinu, koji su oni posle odlučili da ubace i u finalnu igru. Osim ove, tu je i pro bending arena mini game koji još i ima nekog smisla, pošto predstavlja pokazatelj svih vaših sposobnosti koje imate u igri.
The Legend of Korra nije toliko loša igra. Talenat koji je Platinum Games doneo se svakako primećuje, ali ne treba zaboraviti da se radi o igri koju je razvio mali tim, za kratko vreme, sa ograničenim budžetom. The Legend of Korra ne deluje kao izlet Platinum Games u nove vode, već znatno više kao još jedna licencirana Activision igra. Problem koji muči ovaj naslov je to što se on na momente gubi u pokušajima da krene na jednu ili drugu od ove dve strane, pa je pred nama igra koju i pored određenih kvaliteta koje poseduje, ne znamo kome bismo preporučili.
Autor: Filip Nikolić