REVIEW: Sleeping Dogs Definitive Edition

Nije da je prošlo previše vremena, ali pomalo smo se uželeli Sleeping Dogsa. Igre koja se pojavila nekako neprimetno i postala veliki hit. Nešto preko dve godine kasnije, Sleeping Dogs se vraća na igračke sisteme. Nažalost, ne u vidu nastavka, već u vidu „namunjene“ osnovne verzije, prilagođene novim sistemima.

Nešto slično kao i sa Tomb Raider Definitive Edition, Sleeping Dogs DE nudi mogućnost da iznova posetite dobro poznate lokacije Sleeping Dogsa ali i da odmah zaigrate sve do sada izdate dodatke i sve to u višoj rezoluciji sa većim brojem detalja. Nažalost, promene nisu na nivou onih iz Tomb Raidera koji je posedovao znatno naprednije tehničke izmene, ali i pored toga, vlasnici PlayStation 4 i Xbox One konzola imaju u čemu da uživaju. 1080p rezolucija, 30 frejmova, baš onako kako bi trebalo. Igra se dobro ponaša u pokretu. Glavni lik, Wei Shen, poseduje fluidne poteze, animacije i opšte „ponašanje“. Vožnja vozila donosi jedan potpuno novi osećaj brzine ali tu se ujedno i završava lista baš velikih promena. Šteta, očekivali smo ipak nešto više od običnog porta. Nije loše ni ovako, ali nije ni idealno.

ss_4dcb98a706d4cf45a102cd74fe1c24902ec849e5

Naravno, po strani ostavljamo to kakva je Sleeping Dogs igra. I dalje, dve godine kasnije, odlična. Sjajan open world sistem, sjajna priča, dobre borbe, skoro pa Grand Theft Auto, ali ipak nije.  Priča možda ne donosi ništa novo niti je posebno razvijena, ali je više nego dovoljno dobra da vam drži pažnju. Za slučaj da ste propustili igru u 2012, reći ćemo samo da je Wei pandur koji se infiltrira u Trijade, a kako ga klan uvlači dublje u svoje poslove, gubi nit između dobrog i lošeg. Zvuči dovoljno zabavno, zar ne? Naravno, potrebno je pomenuti i sistem borbe koji dosta podseća na onaj iz Betmena na primer, kao i na opštu akciju i atmosferu koja osećaj prilikom igranja održava na visokom nivou. Baš onako kako bi i trebalo da bude.

ss_a4681f10ebee79a31369504b17303f476ca84a45

Ono gde će najveći benefit imati stariji igrači koji su odigrali igru na samom početku jesu DLC-ovi. Ovi dodaci obično nisu zanimljivi nekome ko je „obrnuo“ igru i otišao dalje, osim ukoliko nisu ostali pod posebno velikim utiskom. Sada imate priliku da odigrate sve DLC-ove „odjednom“ ali i da kao novi igrač isprobate sve ono što Sleeping Dogs ima da ponudi u domenu dodatnih misija i sadržaja.

Zaključak nije lako dati. Ukoliko niste igrali Sleeping Dogs, onda nije ni teško – igrajte Definitive Edition. Ukoliko jeste, onda predlažemo ponovo „obrtanje“ samo ukoliko ste baš veliki fanovi. U suprotnom, ima dosta drugih novijih igara kojima bi trebalo posvetiti pažnju.

Autor: Bogdan Diklić

Sleeping Dogs Definitive Edition

0