Prvi utisci

PRVI UTISCI: The Witcher Battle Arena

Neverovatno popularni RPG – The Witcher, koji uskoro dobija svoj treći deo, pojaviće se i na mobilnim platformama, doduše kao trenutno najinteresantniji žanr – MOBA (multiplayer online battle arena). Upravo tako, tj. jako slično, se i zove – The Witcher Battle Arena.

Ovaj free-2-play naslov donosi popularne likove iz The Witcher i The Witcher 2 i svi oni ukrstiće sve svoje naoružanje i magije kako bi pobedili protivnike ali i osvojili brojne predmete i zlato. Do šest igrača u jednom trenutku može se pojaviti na mapi u okviru jednog meča i to u potpunom međuplatformskom okruženju – to znači da jedan igrač može koristiti iPhone, drugi iPad, treći Android tablet, četvrti Windows 8 sistem i tako dalje. Naravno, ukoliko ne posedujete internet ili jednostavno nemate saigrače u datom trenutku, možete se okrenuti offline modu i igrati protiv računarski vođenih neprijatelja.

The_Witcher_Battle_Arena_Eithne_Dagger_of_Thorns_logo

Kao što je i bilo za očekivati od jednog naslova za mobilnu platformu, mečevi su kratki i nabijeni akcijom, tako da jedan traje između 5 i 10 minuta. Naravno, što su timovi i igrači iskusniji, meč traje kraće. Glavni cilj je zauzimanje kontrole nad sva tri stuba unutar mape koji oduzimaju poene protivničkoj ekipi (što više stubova kontrolišete, to će poeni brže opadati). Kada uspete da protivnika „doterate“ sa 500 na nulu, pobedili ste.

Imajući u vidu prosečnu veličinu ekrana mobilnog telefona, dizajneri u igru nisu ubacili niti podanike niti farmovanje niti bilo šta od napredne mehanike. Sa druge strane, borbe su intenzivne i konstantne. Svaka od mapa, a koje su dizajnirane od postojećih Witcher i Witcher 2 lokacija daje vam dovoljno praznog hoda da ipak dođete sebi ukoliko budete ubijeni, ali već posle nekoliko sekundi nalazite se u žaru borbe. Baš onako kako bi i trebalo da bude.

The_Witcher_Battle_Arena_Eithne_Wall_of_Thorns_logo

Svaki karakter, po osnovi mehanizma MOBA igre, poseduje svoje specijalne mogućnosti i naoružanja. Ubijanjem protivnika nešto brže a samim „boravkom“ na mapi nešto sporije, likovi napreduju. Unapređeni karakter može da poboljša svoja oružja i specijalne napade, kao i opšte zdravlje i snagu. Razlika je drastična jer već posle nekoliko minuta svaki od heroja biva nekoliko puta jači nego na samom početku. Pored specijalnih udaraca svaki od likova poseduje i bočicu sa „zdravljem“ kao i šok bombu a pre nego što započne borba možete dodatno podesiti iskustvene poene na heroju kojim upravljate, kako bi bolje odgovarao vašem stilu igre. I to je ujedno to. Deluje jednostavno, možda i jeste, ali je za totalno savladavanje The Witcher Battle Arena ipak potrebno nešto više vremena. Kada već pričamo o tome, „snowballing“ efekat je u potpunosti eliminisan, odnosno jedan lik ne može postati toliko moćan da ga kompletan protivnički tim ne može pobediti. Dobra vest za sve koji nisu toliko vični igranju MOBA naslova.

The_Witcher_Battle_Arena_Letho_Quen_logo

Tokom igranja nismo primetili veće probleme – igra radi glatko čak i na starijim sistemima, grafika je dovoljno dobra za proizvode na kojima se pokreće i sve radi dovoljno glatko. Ono na čemu dizajneri moraju da porade, a zasigurno i hoće jer je u pitanju beta, jeste – korisnički interfejs. Suviše je neinventivan i ne komunicira dovoljno dobro sa igračem. Zbog toga često zaboravljate da unapredite predmete i iskustvo svog lika a nema ni jasne poruke da li ste dovoljno dobri ili ste ipak lošiji nego što bi trebalo da budete.  I pored toga, čini se da je Fuero Games dobro shvatio koncept MOBA naslova za mobilne platforme a CD Projekt RED pružio dovoljnu podršku ovom timu da uradi sve ono što je potrebno da bi naslov bio hit. U prilog toj tvrdnji ide i sistem naplate. Igra je free 2 play ali novcem ne možete kupiti direktna unapređenja i u igri se sve može otključati igranjem. Kovčezi koje dobijate i koji nude slučajno generisane predmete „padaju“ svakome ko se igra, ali njih možete kupiti novcem, doduše, nikada ne znate šta će tačno u njima biti.

The_Witcher_Battle_Arena_Saskia_Dragonsoul_logo

Potrebno je još poliranja pre nego što igra izađe, posebno po pitanju balansa nekih likova, ali ne sumnjamo da će do toga doći. Tada će The Witcher Battle Arena zasigurno biti glavni izbor velikog broja onih koji traže kratku zabavu u trenucima predaha, a vole MOBA igre. I nemojte se bojati, ukoliko ovaj tip igara nije za vas, TWBA je zasebna igra koja se ni na koji način ne oslanja pričom na glavni serijal, tako da ništa ne propuštate.

 

Autor: Stefan Starović

Comments
Play!Zine - preko 14 godina potpuno besplatan profesionalni gejming časopis na srpskom jeziku. Svakog meseca u digitalnom PDF formatu na preko 100 strana očekuju Vas opisi aktuelnih igara, intervjui, editorijali, recenzije hardvera, novosti sa domaće scene i brojne druge zanimljivosti iz sveta gejminga. A dok čekate novi broj časopisa, tu je i naš sajt - www.play.co.rs , gde vas svakodnevno obaveštavamo o svim aktuelnostima, novostima i zanimljivostima iz industrije video-igara. Naš moto je profesionalnost i posvećenost istraživanju, kako bi za vas doneli uvek najinteresantnije i dobro informisane vesti. Želimo dobrodošlicu svim starim i novim fanovima!

O nama:

PLAY! Zine

Adresa redakcije:

Vele Nigrinove 2/1
Beograd

Kontakt:
redakcija@play-zine.com

Play!Zine 2006-2019

To Top