REVIEW: The Mighty Quest For Epic Loot

Dakle, Ubisoft je odlučio da nas časti besplatnom igrom. Lepo od njih, ali zaista kad se sve sabere i oduzme, nije baš najjasnije zašto je ova igra uopšte i pravljena. Mala je verovatnoća da će od ovoga da se izrodi neka almighty franšiza, a budući da je free (i u isto vreme nije pay to win) ni ekonomska isplativost nije bog zna kakva. Osim, naravno ako nema nekih skrivenih nivoa koji sadrže gole žene pa će eventualno mlađi naraštaji da razvuku koji put ćaletovu kreditnu karticu zarad malo poligonalne golotinje.

ss_c9e5c12ab7f560ea1a818601f43cb3e17a394f67

Ovaj naslov je hack-n-slash dungeon-crawler gde svaki igrač ima svoj leteći dvorac koji mora da brani od drugih igrača i istovremeno rasturi dvorac nekog drugog nesrećnika i odnese mu blago. Pošto jelte, nije moguće biti na dva mesta istovremeno, svoj dvorac morate da zaštitite što većim brojem zamki i raznih čudovišta tako da će vam na kraju prilaz biti obezbeđen kao trezor Baje Patka. Svi dvorci su mahom slični tako da će brzo da vas uhvati dosada dok čistite naizgled iste hodnike sa sličnim rasporedom neprijatelja i zamki. Igrači nisu nešto maštoviti, ali to nije njihova krivica, već jednostavno, posle par dana igranja, shvatate kako da na pravi način rasporedite odbranu.

Što se loota tiče, osim blaga dobijate i opremu. Oprema pada prilično često, ali ovde dolazimo do problema koji će verovatno brzo doći glave ovoj igri. Naime, oružje i ostalu opremu koju dobijate retko je bolja od one koju imate, a kad je bolja to su onda minorna poboljšanja. Ovo jednostavno igru pretvara u jedan veliki grind fest, što se sigurno ne sviđa većini igračke populacije.

[huge_it_gallery id=”38″]

Sam gameplay se sastoji iz dva dela. U prvom vodite tri heroja ( četvrti je dostupan preko mikrotransakcija)  uz čiju pomoć raidujete tuđe dvrorce, skupljate novac, XP i opremu. Upravljanje je mahom preko vašeg cenjenog glodara dok takođe imate i 4 hotkeya koje možete da podesite na tastaturi.  Drugi deo gameplaya tiče se vašeg “Čardaka ni na nebu ni na zemlji”. Novac koji dobijate, investirate u poboljšanja u vidu zamki i čudovišta koje raspoređujete po svom zamku i po svom nahođenju. Kako napredujete kroz igru, tako su vam dostupni jači monsteri i opasnije zamke. Tu dolazimo do drugog problema. Svi će pre ili kasnije naučiti koji je najbolji dizajn zamka i kako je najbolje rasporediti zamke i čudovišta. Taj sistem isključuje egzotične ideje nadmudrivanja neprijatelja i umesto da vas nagradi za inovativnu ideju, igra vas najsurovije kazni. Ova stvar je kritična tačka cele igre i stvar na kojoj ceo concept pada u vodu. Na kraju svaki igrač se trudi da nabaca što više odbrane u jednu jedinu sobu i da se nada da će to biti dovoljno da izmasakrira napadače. Zanimljivo? Sumnjam da bi iko igrao na duže staze igru koja se svede na to. Ubisoft će verovatno pokušati da zadrži igrače dodatnim sadržajem, kao što su dnevni zadaci i nova poglavlja, ali imajući u vidu da je ovo free naslov, ne očekujte ništa bitno da se promeni.

Mighty Grind For Epic Loot

Da ne ostanemo dužni tehničku stranu igre. Ako ste obratili pažnju na sistemske zahteve, shvatate da ovo leti i na mašinama koje su bile aktuelne 4-5 godina ranije. Grafika je kartunizovana, jako dopadljiva i lepih boja uz odgovarajuću muzičku podlogu.

Kad se sve sabere i oduzme stekao bi se utisak da je ovo naslov sa vrlo malo mana. Nažalost, te mane su previše upečatljive i mnogo utiču na pristup celoj igri pa stoga i imamo prilično nisku ocenu i žal za neiskorišćenim (a dobrim) konceptom.

Autor: Borislav Lalović

The Mighty Quest For Epic Loot

0