Blizzard je za razliku od prošle godine, kada je konferencija mahom bila zasnovana na Diablo 3 Reaper of Souls dodatku, ovoga puta imao puno toga da pokaže. Hearthstone karte i svi noviteti povezani sa ovogodišnjim turnirom (oko čega će vam više napisati kolega Savke, to je sigurno), Overwatch gameplay demo, po prvi put prikazan u javnosti, novi Heroes of the Storm heroji i mape, Legacy of Void, finalni deo StarCraft 2 sage kao i naravno nova World of Warcraft ekspanzija.
Hearthstone
Highest rank bonus za Hearthstone je novi dodatak koji bi trebalo da omogući ljudima veliku zainteresovanost da nastave sa igranjem i osvajaju bonuse kada dostignu najviši rang u igri. Do sada je dostizanje najvišeg ranga menjalo interesovanje ljudi prema igri i gubili su motivaciju da nastave sa takmičenjem. Pored ovoga, predstavljeno je i nekoliko novih karata i nekoliko novih moći, o kojima će vam svakako kolega Savovski reći više.
Heroes of the Storm
Dustin Browder je potom predstavio novitete koje možemo da očekujemo u Heroes of the Storm. Eternal Conflict je pored dobro poznate mape zapravo i ideja oko borbe Diablo heroja u Nexusu i samim tim, Blizzard ima još noviteta koji su povezani sa poznatim hack and slashom. Tu je novi heroj, takođe iz Diablo sveta i to je naravno – monk, klasa koju su mnogi željno iščekivali mesecima unazad. Monk se kreće jako brzo, može da zadaje udarce brzinom munje ali i da leči svoje saborce. Karazim je ime novog heroja i predstavlja support klasu, ujedno prvu support klasu iz Diablo sveta. Melee lik je u pitanju koji ima zaista zanimljive talente. Za razliku od ostalih, Karazim nema osnovni trait odnosno talent, već birate jedan od tri odmah na početku. Prvi trait daje dodatnu štetu i jača udarce, drugi vam daje odnosno vraća zdravlje a treći omogućava dodatnu manu za vreme udaranja protivnika. Ovo omogućava da formirate zanimljive strategije imajući u vidu da sami birate talent na početku partije, a to posebno možete odabrati u skladu sa tim kojeg heroja izaberu protivnici.
Prva mogućnost za Karazima je Radiant Dash, opcija da skočite na protivnika i udarite ga ili na prijateljskog heroja kojeg naravno nećete udariti već samo iskoristiti mogućnost za beg ili brzi napad. Breath of Heaven je druga mogućnost koja leči saborce. Deadly Reach je treći udarac koji daje mogućnost da brzo udara i načini više štete nego inače.
Herojske mogućnosti su – Seven-Sided Strike – udara 7 puta u radijusu, sve protivnike koji se nađu oko njega. Divine Palm je druga herojska moć koja leči teško ranjenog protivnika.
Nova mapa se zove Infernal Shrines koja je strong laning mapa, odnosno mapa koja ne skreće heroje sa osnovna tri puta za napad na protivničku bazu. Nešto poput Tomb of the spider queen, jer ne zahteva od vas da idete daleko u šumu ili drugi deo mape kako biste rešavali zadatke, već se čitava akcija odigrava na tri osnovna puta. Mapa donosi tri škrinje koje možete da zauzmete. Prvi tim koji prebije 30 skeleta koji iskaču iz škrinja uzima moć ovog objekta u vidu ogromnog Punishera koji ne radi ništa drugo već samo juri vaše ili protivničke heroje, u zavisnosti od toga ko kontroliše škrinju.
Šta je naredno za Heroes of the Storm? Nakon što se završi ciklus sa Diablo herojima, stiže Rexxar, warrior klasa ali sa napadom na daljinu koji ima i svog vernog pratioca, medveda Mišu, nešto slično kao Lone Druid u Doti. Osim što se Miša ne može kontrolisati nezavisno i napada ono što vi napadate i ide uz vas. Jedna od moći može poslati medveda u napad na protivnika blizu vas, ali će se Miša odmah nakon toga vratiti nazad.
Rexxar je naravno heroj okrenut drugim životinjama, pa poseduje (i šalje) pticu koja istražuje teren i napada, Mišu koji može da napadne protivnike i veliki broj drugih “magija iz prirode”. Uz Rexxara stiže i dosta novih grafičkih promena za Heroes of the Storm, skinova, mountova i mnogo toga drugog.
Overwatch
Kao što smo pomenuli, Overwatch se po prvi put može igrati u javnosti. U pitanju je pucačina u prvom licu koja donosi veliki broj klasa najrazličitijeg tipa. Ovo je prvi Blizzardov novi projekat i nova intelektualna svojina u preko 17 godina. Overwatch je ujedno i prvi IP koji se odigrava na planeti Zemlji a ne u fantazijskim svetovima oko nas. Igra je jako timski orijentisana ali i poseduje specifične i različite klase koje će odgovarati svakom tipu igrača.
Nove stvari koje je Blizzard najavio su nove mape – prva se odigrava u Rusiji i zove ze Volskaya i donosi control point tim igre – potrebno je kontrolisati dve tačke na mapi kako biste pobedili.
Druga nova mapa je Numbani, održava se u Africi i slična je kao PL odnosno payload mape u Team Fortress 2. Napadači moraju da zauzmu objekat ali i potom da ga isprate do druge tačke na mapi, a da ih u tome ne zaustave oni koji su branili objekat. Ujedno je ovo mapa sa velikim brojem visokih zgrada i mostova između njih, gde će pre svega heroji koji imaju mogućnosti duplog skoka, letenja ili guranja protivnika imati blagu prednost u odnosu na ostale.
Najavljen je potom i novi heroj koji je tizovan pre nekoliko dana, DJ pod imenom Lucio, koji je ujedno 16 po redu predstavljeni heroj u igri. U pitanju je heroj na rolšuama koji može da skače po zidovima, puca na daljinu, dobrim zvukom poboljšava svoje saborce odnosno podiže im moral i naravno, pravi elektronsku muziku. Lucio je iz Rio de Žaneira, bori se protiv velike zle korporacije i koristi Sonic Amplifier kao oružje. Ima dva moda pucanja – prvi koji ispaljuje brze i po četiri u grupi projektila ali i sekundarni mod koji zapravo odbacuje protivnika u daljinu.
Crossfade je mogućnost da pušta jednu od dve svoje numere – pesmu koja zapravo leči sebe i saborce i druga koja ubrzava kako njega tako i njegove saborce. “Amp it up” je magija kojom se u velikoj meri povećava delovanje bilo koje od dve muzičke numere kako bi se, na primer, heroji vratili iz skoro potpunog nokauta u borbu sa skoro punim zdravljem.
Ultimativna mogućnost Lucia je “Sound barrier” kojom pravi štit oko saboraca i samog sebe koja donosi povećanu izdržljivost na terenu.
StarCraft 2
Tim Morten nam otkriva detalje oko StarCraft 2 Legacy of the Void kao na primer to da će se igra pojaviti do kraja ove godine. Pored jedinica koje smo imali prilike da vidimo, Tim nam otkriva i Allied Commanders, novi mod u StarCraft 2. Raynor, Kerrigan i Artanis su glavni junaci ovog moda u kojem igrači rešavaju misije sa jasnim ciljevima upravljajući samo herojima odnosno komandantima u ovom slučaju. Neke od njih direktno kontrolišete (poput Kerrigan) a neke od njih možete da koristite samo kako biste zadavali zadatke svojim drugim jedinica ili kako biste koristili moći i mogućnosti koje su specifične za tog heroja.
Ukoliko kupite StarCraft 2 Legacy of the Void, dobijate heroja Artanisa u Heroes of the Storm, kada se on bude pojavio.
Danas na konferenciji nećemo saznati ništa o World of Warcraft ekspanziji, već će nam Tom Chilton sutra na glavnoj bini Blizzarda u 18h prikazati novitete u World of Warcraft svetu.