Konami je objavio par tehničkih specifikacija u vezi predstojećeg Metal Gear Solid: The Phantom Pain.
Baš kao što je to bio slučaj i sa MGS5: Ground Zeroes, igra će ponovo raditi bolje na PS4 konzoli u odnosu na Xbox One. Verzija igre za sonijevu konzolu radi u 1080p rezoluciji i u 60 FPS, za razliku od Xbox One verzije koja je u nižoj rezoluciji (900p) ali takođe radi u 60FPS. Ovo je napredak za Xbox One u odnosu na Groud Zeros koji radi u 720p rezoluciji.
Kada su u pitanju verzije igre za konzole stare generacije, Xbox 360 i PS3 verzije igre su u 720p i 30FPS.
Prema očekivanjima, Steam verzija igre podržava i do 4k rezoluciju, ali kao i uvek, da bi igra klizila na najvišim podešavanjima, potrebna vam je mašina koja košta znatno više od PS4 i Xbox One zajedno.
Ostaje nam da vidimo kako će se igra pokazati na delu i da li će zacrtani frame rate biti konstantan. Nećemo morati još puno da čekamo, MGS5: The Phantom Pain izlazi 1. septembra.
Poledajte poređenje između PS4 i PS3 verzije: