REVIEW: WWE 2K16

Kao i svake godine, došlo je vreme da se izbace sportske igre za narednih godinu dana. NBA 2k16 je već uveliko izašao i dobio odlične ocene sa svih strana. Da li je to slučaj i sa najnovijim izdanjem WWE? Pa i ne baš…

Treća igra u serijalu koja nam dolazi iz 2K studija izaziva pomešana mišljenja. Napredak u grafici je primetan, ali ne u svakom trenutku. Profesionalno rvanje je sport koji se razlikuje od ostalih, i ima mnogo više faktora koji učestvuju u celom dešavanju. Međutim izgleda da su dizajneri zaboravili na to, pa je publika urađena kao da je izašla iz PS2 naslova. Ni komentatori nisu ništa bolje prošli grafički, dok su glasovno još jednom svi dobro pokriveni. Ali to je problem, jer svi oni, komentatori i publika, učestvuju u tim borbama, ne baš toliko aktivno, ali su tu, i stalno će da vam bode oči razlika u kvalitetu modela između boraca i ostatka ljudi u areni.

static1.squarespace

Sa druge strane, “svi ljudi su stvoreni jednaki” se ne može primeniti na borce, pošto i kod njih ima oscilacija u kvalitetu. Razočaravajuće je kad se shvati da su borci koje oni guraju u prvi plan urađeni, pa ne baš dobro. Kao primer, mozemo uzeti Romana Reignsa i Paige, koje ne biste prepoznali po liku nikada, dok su odeća i tetovaže, kao i pokreti preneseni odlično. Nasuprot tome, imamo legende ovog sporta, Triple H i John Cena. Cena je “vođa” novije generacije, veoma popularan kod mladih igrača i gledalaca, veseo i harizmatičan borac. Kako je onda WWE dozvolio da jednu takvu zvezdu urade da se uopšte ne osmehuje je problem. Triple H je poznat po mnogim stvarima koje je postigao u ringu, a pored njih i po svom ulazu u ring. 13 puta svetski šampion koji postane sav sjajan kada kapi vode padnu na njega još jedan je u nizu propusta dizajnera. Veći broj ovakvih propusta igračima će ometati uživanje u igri.

Fizika borbi je najbolja do sada, ali i dalje postoji mesta za poboljšanje. Studio od prošlog dela gura ovu franšizu u pravcu simulacije, što dalje od arkadnog stila, što podržavamo u potpunosti, jer će se naj taj način bolje dočarati borbe koje gledamo na televiziji. Naravno, to nije bez problema, pa će vam se dešavati da proletite pored borca jer ne možete da naciljate da skočite na njega, igra će se zabagovati povremeno, pa vas prebaciti sa jednog kraja arene na drugi, a šutiranje protivnika dok on ustaje je i dalje urađeno nespretno. 2K je preradio sistem reversal, tako da će se sada igrači namučiti da izvuku iz nekog zahvata, i preokrenu situaciju u njihovu korist. Igra će vas naterati da koristite sve tastere na džojpadu, ali kada jednom naučite tajming svih poteza, igra će izgubiti na izazovu. I pored svega toga može se slobodno reći da je ovo najbolja WWE igra novije generacije. Sve što ste videli na televiziji moći ćete da izvedete u ovoj igri. Stolovi i stolice, merdevine i čekići, kavezi i metalne stepenice, sve vam je tu na raspolaganju.

382608-wwe-2k15-for-xbox-one-faceoff

U ovom izdanju poznati modovi nam se vraćaju, kao što su 2K Showcase, u kojem ćete proživljavati istoriju, ili pokušavati da je promenite. Akcenat je bačen na legendu Stone Cold-a, koji je zaštitno lice ove godine, pa ćete učestvovati u njegovim najvećim borbama. Takođe je tu i My Career mod, gde možete kreirati mladog borca, ako želite i sa svojim likom uz pomoć kamere, i voditi ga do titula i kuće slavnih trnovitim putem kroz ring.

Pozitivne stvari u ovom “nastavku” su uglavnom iste kao i u prošlim delovima: gomila lepo odrađenih arena, veliki broj boraca, čak 120, što aktivnih što legendi, svi mogući tipovi borbe, sve je tu. Komentatorima se pridružio ovaj put u igri i JBL, a stari Jim Ross je tu da pokrije legendarne borbe Stone Cold-a. Muzika, iako malobrojna je raznovrsna, i za razliku od prošlog dela listu nije sklopio John Cena.

maxresdefault

Osećanja koja igranje ove igre izaziva može se porediti sa igrom navlačenja kanapa, taman kad pomislite da je igra super, uživite se u borbu i atmosfera vas ponese, odjednom će se pojaviti neki bag da vas iznervira, i primetićete ostale probleme, i počećete da se pitate da li ste trebali da kupujete ovu igru.

2K je veliko ime u svetu igara, i svake godine njihova izdanja se sa nestrpljenjem očekuju. Iako sveukupno razočaravajuć nastavak ove franšize, i dalje verujemo da 2K i Yuke’s idu u dobrom pravcu i da ćemo u veoma bliskoj budućnosti dobiti WWE igru kojom će fanovi biti ponosni.

Autor: Ivan Danojlić

WWE 2K16

0