REVIEW: Fat Princess Adventures

Nekada davno, krajem dvehiljaditih godina ovog veka, živele su dve princeze na dijeti. Bile su slatke poput dva najukusnija parčeta rođendanske torte. Poput torti kojima su večito odolevale. Ali dolazio je i taj čas mača i sekire, kada se dva kraljevstva boriše oko slatkih princeza, i to su bili trenuci kada je dijeta morala da trpi. Sladiše se princeze besomučno, kile slasno nabacujući, ne bi li bile što teži plen za svoje osvajače koji bi ih silnom mukom nosili ka svom zamku. Vremena to bejahu ispunjena smehom i suzama, šlagom i animiranom krvlju isprskanim livadama. Vremena čarobnjaka i ratnika, vremena… Vremena fenomenalnog multiplejera! I toliko godina kasnije, kada nas dočeka igra naslova koji obećava nastavak zabavnih okršaja dva tortama opsednuta kraljevstva, šta dobijamo? Dobijamo akcioni kooperativni RPG! Da, dobro ste pročitali. Fat Princess Adventures je samo nedovršeni odjek veličanstvenosti onoga što je prvi Fat Princess bio. Dobro, predahnimo za sekund.

fat-princess-adventures-screen-10-ps4-us-08dec15

Glavni problem igre je upravo taj što je promenom žanra promenila i svoju poentu. Svoj najzabavniji adut. Poenta prve igre je bila u brzom, agresivnom i blesavom takmičenju između dve grupe ljudi. I to je Fat Princess radio odlično, jer je bio baš “kalibriran” za takvu vrstu gameplaya. A sada, Fat Princess Adventures plasira istovetnu mehaniku igre ali sa potpuno drugim pravilima. Da, i dalje možete menjati uloge likovima, u ratnika ili čarobnjaka i slično. Da, i dalje ima torti na svakom koraku. Sada možete čak i izmeniti izgled vašeg lika kako god poželite. Ali šta sve to vredi, kada je pred vama jedan story mode koji prelazite solo ili u društvu, a koji se ne razlikuje mnogo od nekakve prosečne igre na android telefonu. Tako je, ova igra izgleda baš kao nešto što biste mogli skinuti sa Google prodavnice! Nešto što biste igrali dok čekate na red kod zubara ili dok se vozite trolejbusom. Istina, igra ima sebi svojstven šarm. Mehanika je i dalje zabavna, krvoprolivajući efekti su još uvek simpatični, bucmaste princeze su i dalje… bucmaste. Ali poenta igre je promašena.

fat-princess-adventures-screen-07-ps4-us-08dec15

Igra bi sama po sebi, ako se ne bi upoređivala sa svojim genijalnim prethodnikom, mogla i pokupiti koju dobru kritiku. Akcija je zabavna do izvesne mere, a grafika prijatna za oko. Kooperativno igranje, posebno ako igrate sa nekim ko sedi pored vas, ume da bude interesantno. Mogućnost otključavanja novih oružja i opreme kao i novih opcija za kreiranje likova, mogla bi vam držati pažnju jedno vreme. Ali za razliku od prethodne igre u čijim duelima se možete satima izgubiti, ovo je i više nego jedno mlako iskustvo.

fat-princess-adventures-screenshot-02-ps4-us-04dec14

Ako ste bili ljubitelj prve igre pa ste po izlasku Adventures-a pohitali da je što pre kupite, saosećam sa vama. Ako pak niste žurili ili možda niste nikada ni čuli za prvi deo, najtoplije vam preporučujem da upravo baš i njega probate. Fat Princess Adventures je šaka prolazne zabave koja bi tek uz neki eventualni besplatni update u budućnosti koji bi ubacio kompetitivni mod istovetan onom iz prve igre, mogla da postane nešto vredno vašeg vremena. Ovako, igru nabavite samo ako vam baš deluje kao nešto od čega trenutno nemate pametniju razbibrigu. A vremena kada su princeze rumenih obraza uflekanih šlagom zadovoljno sedele u svojim malim srećnim tamnicama prijateljskog zamka, neka ostanu u lepom sećanju nas koji pamtimo. I tebe, hrabri viteže. I tebe, o beli vrače što lečiš naše ljude izdaleka. Pohrlite zajedno putem internetskih dimenzija, neka programeri začuju naš složni vapaj. Sada želimo pravi nastavak više nego ikad. Pravi nastavak! A vaš smeli spinoff plasirajte na pametne telefone. Čekanje kod zubara i ovako ume da se otegne…

Fat Princess Adventures

0

• Stari vizuelni šarm