Posle više od godinu dana parničenja, Valve je proglašen krivim za kršenje zakona o zaštiti potrošača u Australiji.
Suđenje je počelo još krajem 2014. godine, a proces je pokrenut od strane australijske komisije za konkurenciju i potrošače na osnovu nepostojanja mogućnosti povraćaja novca za Steam kupovine. Valve je, kao što znamo, u međuvremenu omogućio svojim kupcima da urade povrat igre (uz nekoliko uslova), ali sudski proces nije bio prekidan. Kao odbranu, Valve je navodio da su online biznist koji se fizički ne nalazi u Australiji i da je Steam Subscriber Agreement zasnovan na zakonu države Vašington, tj. SAD.
Na kraju je ipak presuđeno da Valve, iako fizički neprisutan u Australiji, kao kompanija koja prodaje ondašnjim ljudima proizvode, mora da se povinuje lokalnim zakonima i povratu robe. Ovo je takođe bio prvi put da je australijski sud pod ”robom i dobrima” naveo kompjuterski softver. Sledeće saslušanje je zakazano za 15. april kada bi trebalo da bude određena novčana kazna za Valve, pored plaćanja do 75% troškova suđenja australijskoj komisiji.
Povrat igara tj. kompjuterskog softvera je do nedavno i kod nas bio nejasno definisan, ali po trenutnim zakonima povrat je moguć isključivo ukoliko imate dokaze da je proizvod koji ste kupili neispravan i za to imate potvrdu od proizvođača softvera. Dakle, nije moguće vratiti igre ukoliko vam se ne svide, naročito ukoliko ste već uklonili celofan sa kutije. Čim ste u mogućnosti da instalirate ili aktivirate igru, ista se smatra ispravnom, a za dalje probleme odgovara jedino proizvođač tj. izdavač.