Videli smo šta sve Battlefield ima da ponudi u svom Battlefield 1, svojevrsnom resetu Battlefield franšize, a sada smo se obreli na Activision štandu da proverimo na koji način Infinity Ward ekipa doživljeva naredni deo svoje franšize.
U demou koji smo isprobali dobili smo priliku da probamo dva nivoa, prvi je Ženeva, direktno nakon napada vanzemaljaca na planetu Zemlju dok nam drugi nivo donosi okršaje u svemiru, te podrazumeva i letenje svemirskim brodom, koje smo videli tokom Sony konferencije.
Franšiza je u potpunosti otišla u smeru budućnosti, prateći trend započet pre nekoliko godina. Ovoga puta borite se protiv robotizovanih i ne samo robotizovanih vanzemaljaca koristeći već dobro poznate egzoskelete ali i veliki broj drugih gedžeta iz dalje budućnosti, poput robota, jetpackova, hidrauličnih kuka, strujnih projektila i drugo.
Osećaj igranja je prilično isti kao u prethodnom izdanju, uz manje izmene a dizajneri su se potrudili da naprave atmosferu potpunog haosa i ludila u kojem se nalazi čovečanstvo nakon napada vanzemaljaca. Nivo Ženeva koji smo pogledali deluje kao standardno Call of Duty iskustvo pa je jasno da su sve karte u Infinity Ward položili u svemirske nivoe, nivoe u kojima ne samo da igrate u okruženju nulte gravitacije već i letite svemirskim brodom.
U ovom delu možete i hakovati neprijateljske jedinice i tako ih okrenuti protiv drugih protivnika, samouništiti ih ili na drugi način iskoristiti u svoju prednost. Vizuelno, igra izgleda sjajno i ko želi izuzetne efekte, stalnu akciju, realistične eksplozije i gomilu detalja, u najnovijiem Call of Duty će pronaći ono što želi.
Borbe u svemiru naravno nisu na nivou Star Citizena ili Elite, ali su dosta kvalitetno urađene, posebno imajući u vidu da su novitet u Call of Duty univerzumu. Naravno, borbe su u potpunosti arkadne uz pojednostavljene kontrole i načine napada protivnika i detektovanja nadolazećih pretnji, ali je to upravo ono što je i potrebno igračima koji se odluče na kupovinu Call of Duty naslova.
Drugi nivo je onaj koji smo već delimično videli tokom Soni konferencije i borbe u svemiru na površini svemirskih brodova svakako su zanimljive. Koristeći kuku da se brzo privučete na površine doprinosi povećanju brzine inače sporog gameplaya u bestežinskom stanju. Ujedno, kombinovanje borbe u otvorenom svemiru i ulaska u protivničke brodove doprinosi zanimljivom osećaju igre koji smo poslednji put u sličnoj formi videli u Dead Space.
Naravno, Infinity Ward za sada nije otkrio sve detalje oko sistema napredovanja u igri, potom količine naoružanja i dodataka i načina na koji se do njih dolazi, ali verujemo da ćemo kompletnu sliku dobiti već tokom GamesCom sajma u Kelnu tokom avgusta.
Na kraju prezentacije smo dobili priliku da odigramo i malo Call of Duty Modern Warfare Remastered, ali tu već nemamo šta specijalno da vam kažemo osim da je u pitanju ista ona stara solidna igra ali sa unapređenom grafikom. Svi oni koji prednaruče Infinite Warfare dobiće na poklon Modern Warfare Remastered, samo ostaje pitanje koliko će im igra biti zanimljiva nakon svih ovih godina, bez obzira na unapređenu grafiku.
Sa druge strane, Infinite Warfare izgleda nešto bolje nego kada je najavljen prvi put. Ni nama se lično nije svidela najava niti pravac u kojem su dizajneri odlučili da krenu sa ovim naslovom, ali bi uvođenje svemirskih borbi i otkrivanje još više detalja o gameplayu moglo pomalo da promeni stvari.
Nije sigurno kako će se CoD izboriti sa konkurencijom, ne samo u vidu Battlefield 1 već i drugih nadirućih FPS igara, ali videćemo u novembru.