Još od prvog Assassin’s Creeda igračima Ubisoftovih open world igara jedan element ovih igara ostao je urezan u memoriji – pentranje na tornjeve. Nebitno da li ste u Firenci, divljinama Orosa ili urbanijim okruženjima Njujorka, svaka Ubisoftova igra sa velikom mapom vam je tražila da se popnete na neko specijalno uzvišenje ne biste li otkrili sledeći deo mape načičkan zadacima.
Watch Dogs 2 će biti prva igra posle mnogo godina koja uopšte neće imati ”kulice”, već ćete skupljanjem pratilaca Dedsec hakerske organizacije otključavati dalje progres kroz kampanju i zadatke. Ubisoft želi da napred kroz igru bude organski, da igrači sami istražuju veliki otvoreni svet i tako otključavaju nove misije. Štaviše, nećete čak ni morati da kompletirate priču ukoliko to ne želite. Iz Ubisofta navode da postoje tri ključne tačke tokom igre koje su uslov za završavanje igre, ali sve ostalo možete otvoriti slobodnim igranjem ili u kooperativnom modu.
Koliko će ovaj drugačiji pristup open world igrama biti uspešan, saznaćemo kada se Watch Dogs 2 pojavi u prodaji početkom novembra.