PC
Izgradnja likova u Divinity: Original Sin 2
Posle par meseci tišine konačno opet imamo prilike da vidimo vesele Belgijance iz Lariana u akciji. U najnovijem Kickstarter update videu za Divinity: Original Sin 2, imamo priliku da prvi put ikada vidimo nekakve snimke iz igre, ali zasada ne i sam gejmplej.
Snimak traje oko 13 minuta i fokusiran je uglavnom na izgradnju karaktera u igri i atribute. Za razliku od originalnog Original Sina (ha!), ovde imamo prilike da igru igramo i kao predstavnik neke od drugih rasa iz Divinity univerzuma. Na snimku smo videli muške i ženske karaktere za ljude, elfove, patuljke i lizarde (gušter-ljude) i možemo sa zadovoljstvom da kažemo da je vizuelno igra značajno uznapredovala, ali i zadržala prepoznatljiv “veseli” vizuelni identitet.
U klipu je prikazan i veliki broj “pozadinskih priča” koje mogu da vašem karaktertu daju određene perkove i traitse, ali takođe možete i sami napraviti custom pozadinsku priču lika. Prikazan je i zanimljiv detalj u vidu instrumenta koji je vezan uz vašeg karaktera, i koji će se čuti u specijalnim trenucima tokom igranja.
Prikazani su nam i osnovni atributi koje će karakteri imati. Tu su standardni poput Strength, Intelligence i Constitution, kao i Finesse koji bi u osnovi trebao da je ono što obično nazivamo Agility, i Wits koji nam je obično poznatiji kao Wisdom. Zanimljiv novi koncept je stats pod nazivom Memory, čija je uloga trenutno u tome da igraču ograničava broj skillova koje može aktivno da koristi tokom borbe.
Na kraju klipa, Swen nas obaveštava da uskoro kreće aktivna i intenzivna promocija igre medijima, tako da ćemo vrlo uskoro da vidimo i prve konkretne snimke i detalje iz igre.
Klip o kome smo pričali možete videti ispod: