Nekrunisani kralj sinematičnih igara, Dejvid Kejdž, poznat nam je po trilerima Fahrenheit, Heavy Rain, kao i Detroit: Become Human, igri koja nas tek očekuje.
Ovaj gospodin je poznat po igrama koje su bliže interaktivnim filmovima po pitanju kadriranja ali i broja međuanimacija. Takođe, njegove igre često imaju veliki broj akcija koje likovi mogu da urade u zavisnosti od konteksta pa su se tako i kontrole stalno menjale u igri. Zato, uopšte nas ne čudi da trenutno eksperimentiše sa virtuelnom realnošću, ali za sada ne smatra da ima razlog da napravi VR igru.
Kako je rekao u nedavnom intervjuu, ideja je da ne uradi VR igru samo radi hvaljenja kako je napravio nešto u VR i umesto toga želi da igra ima poentu, da kaže nešto u mediju što već nije rečeno ili urađeno. VR je logičan korak dalje za Kejdžove igre jer bi se brojne akcije mnogo bolje prenele na pokrete kontrolera za VR nego standardni gamepad gde smo na primer vrtali analognu palicu kada bi lik u igri prao zube. Napomenuo je da želi da razvije interfejs koji ne bi ograničavao akcije igrača na neke predefinisane (ili ograničene tasterima), da više imitira stvarne pokrete umesto da nadomešćuje za nemogućnost izvršavanja istih.
Doduše, Kejdžove igre su sada praktično zaključane za Playstation. Samo Omikron i Fahrenheit su bili multiplatformski naslovi, tako da već sada ne moramo da se nadamo da ćemo neku sledeću njegovu igru isprobati na Oculus Rift ili HTC Vive iako bi možda ti sistemi bili bolji dom za VR avanture.