Jedna do velikih boljki industrije video igara je komunikacija. Tačnije, predstavljanje igre pre izlaska. Tako smo imali situacije da su neke igre po izlasku izgledale znatno lošije od promotivnog materijala, ili da na njihovim Steam stranama slike ne predstavljaju stvarni proizvod. Upravo protiv toga Valve počinje da se bori sa novom politikom na servisu Steam.
Vrlo bitna promena koja se uvodi za izdavače na Steamu je da na dalje neće smeti da koriste crteže (concept art i slično), slike iz prerenderovanih animacija, kao ni slike na kojima su naznačene koje je nagrade igra dobila ili one sa opisima kao što često viđamo na mobilnim prodavnicama. Sve to je, naravno, da bi potencijalni kupac imao konkretnije informacije o onome što kupuje.
Ironično, Valve je takođe jedan od ”krivaca” ovde. Samo treba pogledati stranicu Dote 2 na kojoj sve do sada nije uopšte bilo stvarnih slika iz igre već su dominirale slike likova. Valve se nada da će svojim primerom podstaći i ostale studije da pregledaju stranice svojih igara i promene slike na realnije. Nažalost, to ne znače da će nestati takozvane ”bullshot” slike, screenshotovi uhvaćeni u nerealno velikim rezolucijama i često dodatno ispeglani u Photoshopu, ali bi trebalo da bude potrebna prevencija incidentima kao što je bio npr. No Man’s Sky koji je na svojoj Steam strani prikazivao potpuno drugačiju sliku od stvarne.