Titanfall 2 je nastavak istoimene multiplejer pucačine it 2014. godine, koji je ovoga puta uneo puno novina i koje je prepoznala kako publika, tako i kritika, i gotovo svi su složni da igra izgleda sjajno i da je zabavna za igranje.
Ipak, prodaja prve nedelje je razočarala, a kao jedan od glavnih razloga se pominje to što je igra izdata svega nedelju dana nakon izlaska drugog velikog AAA šutera, Battlefield 1, a za koji je takođe izdavač EA Games.
Ovo je izazvalo puno osuda u gejming zajednici, jer mnogi smatraju da je EA tako osudio na propast odlični Titanfall 2, jer se našao u sendviču dva ipak poznatija i veća šuterska naslova, pomenuti B1 i Call of Duty: Infinite Warfare, koji izlazi za koji dan.
Pitan da prokomentariše ovu odluku, Andrew Wilson, izvršni direktor EA, je rekao da ne smatra da je tu išta loše urađeno, jer misli da ove igre pogađaju potpuno drugačiji tip igrača. Kaže da je Battlefield 1 za igrače koji vole velike strategijske šutere sa puno planiranja i timskog rada, dok je Titanfall 2 igra za one koji vole brzu i fluidnu futurističku akciju.
Mi ovde nismo neki ekonomski stručnjaci, ali ipak mislimo da je istovremeno lansiranje dva velika šuterska AAA naslova svakako korak u pogrešnom pravcu, koji škodi prodaji i popularnosti oba naslova, i koji će nesumnjivo da utiče na generalno “loš” prolaz Titanfall 2 kod kupaca, bar u ovom početnom periodu.