Ovogodišnji blokbasteri u svetu video igara, tačnije nastavci popularnih franšiza, ne uspevaju da donesu zaradu kao njihovi prethodnici.
Call of Duty Infinite Warfare, najnovije izdanje u nezaustavljivom serijalu, ove godine ima najveći pad prodaje u svojoj istoriji. Po izveštaju nakon druge nedelje prodaje, već je primećeno 50% slabije interesovanje gaming publike za igru koja je i inače imala slabiji početni period u odnosu na prošlogodišnji Black Ops 3. I pored toga, Infinite Warfare je prvi na evropskim tabelama prodaje video igara, a podsetimo, u to nisu uračunata digitalna izdanja.
Bethesda s druge strane ima ozbiljnih razloga za brigu jer se njihova najudarnija igra ove sezone, Dishonored 2, prodaje čak 38% slabije od originalnog Dishonoreda u istom periodu tojest tokom prvih nedelju dana od izlaska. Jedan od razloga je svakako izdavanje igre u sred izlaska najvećih igara godine, ali i određenog nepoverenja kupaca prema Bethesdi od kako je odlučeno da recenzentima ne šalju igre na vreme.