Krajem prošle godine nam je stigao dugo očekivani nastavak legendarne šunjalice Dishonored iz 2012. godine. Naše utiske o dvojci možete pročitati na ovom linku, ali na stranu utisci, ono što je bila neosporiva činjenica jesu katastrofalne performanse koje je igra imala prilikom izlaska, i zbog kojih su mnogi igrači bili sa pravom besni jer prosto nisu mogli da uživaju u igri koju su pošteno i poprilično platili.
Ovako katastrofalno loš rad igre je posebno dočekan na nož zato što je išao zajedno sa odlukom Bethesdae da ubuduće recenzijske kopije igre časopisima i jutjuberima daje svega dan pred izlazak neke igre, što znači da autori nemaju vremena da testiraju igru i upozore igrače na probleme, pre nego što se isti odluče na kupovinu ili preorder.
Odeljenje Arkane studija u Ostinu, koje radi na igri Prey, rebootu originalnog Preya iz 2006, a koji je najavljen na prošlogodišnjem E3 sajmu, će se potruditi na ne dođe do istih problema kao što je njihov sestrinski studio iz Liona imao sa Dishonored 2.
Ovo su rekli developeri prilikom razgovora u Game Informer podcastu. Oni su rekli da je za Dishonored 2 korišćen novi endžin i da je zato dolazilo do problema sa PC verzijom igre, dok za Prey koriste već provereni CryEngine i da zato veruju da će PC verzija igre, kada izađe biti bez i jedne mane i raditi kao podmazana. Naravno, kako još kažu, da bi u to bili 100% uvereni, uložiće dodatno vreme i resurse u QA fazu razvoja igre (testiranje kvaliteta proizvoda).
Ne znamo da li da ih držimo za reč, ali svakako verujemo da će igrači biti posebno oprezni prilikom kupovine njihovih naslova, nakon što su se opekli sa Dishonored 2, koji je krenuo da radi kako treba tek mesec-dva nakon izlaska i gomile zakrpa.
Prey bi trebalo da izađe na proleće, a ceo Game Informer podcast možete pogledati ovde: