PC
Mass Effect: Andromeda će imati manje ukrštanja multiplejera i singleplejera
U nedavnom razgovoru koji je BioWare producent Majk Gembl (Mike Gamble) imao sa portalom Kotaku Australija, dotakli su se jedne vrlo pipljive teme kada je Mass Effect serijal u pitanju.
Svi ljubitelji serijala znaju da je jedna od iritantnijih stvari u trojci bila to kako je multiplejer deo igre implementiran u samu priču igre. Mnoge varijante završetka igre i određeni delovi priče prosto nisu mogli da se otkriju ili završe na specifičan način, ukoliko igrač ne bi ušao u co-op, što je bilo problematično jer je prosto teralo igrače navikle na solo igranje da prisilno ulaze u multiplejer ukoliko žele da upotpune priču.
Gembl kaže da će sada to biti rešeno mnogo elegantnije i da igrači neće biti primorani da na silu igraju multiplejer ukoliko žele da uživaju samo u singlplejer iskustvu, odnosno da će cela meta priča i sve suštinski bitno za svet igre moći da se otkrije kroz solo igranje.
Ali će ipak postojati takozvani “Strike Team” sistem koji će omogućiti glatko prelaženje iz single u co-op igranje i taj konkretni sadržaj će omogućiti dodatno produbljavanje sveta igre u smislu nekih sporednih stvari, nevažnih za glavnu okusnicu igre. Strike Team sistem je osmišljen tako da se u njega ulazi što je moguće manje primetno, bez izlaska iz singlplejera i rušenja imerzije, uz jedino kratki loading screen ekran.
Već ovog meseca bi trebalo da nas očekuje i zatvoreno testiranje multiplejera za Andromedu, tako da bi trebalo da uskoro saznamo više detalja o celom ovom sistemu.