Igra Halo Wars 2 je tek juče otišao u zlatnu fazu izdavanja igre i štampu, a PCGamer nam već donosi prve utiske o gejmpleju i u singlplejer i u multiplejer modu igre.
Podsećamo da igra izlazi 21. februara, a da beta-faza igre počinje 20. januara, ali u ovom demou možemo već pogledati kako izgleda igra koja nam donosi kampanju, koju možete igrati solo ili u paru, regularnu custom map verziju igre u kojoj se možete oprobati protiv AI protivnika, kao i multiplayer sa više modova i različitim objektivima koji donose pobedu.
Ovde možete pogledati prve single player utiske o Halo Wars 2.
Skirmish mode multiplayera stavlja vas i drugara protiv AI protivnika, dok u standardnom deathmatchu pravite bazu od nule iliti “from the scratch” i imate pun pristup mikromenadžmentu jedinica, i borite se do poslednjeg igrača na mapi.
Dominion je sličan deathmatchu, ali pobedu donosi i kontrolisanje strateških tačaka na mapi, odnoso u ovom slučaju preuzimanje protivničkih ticketa. Stronghold podrazumeva da od početka imate neograničenu količinu resursa i unapred izgrađenu bazu, fokusirajući se na okršaje jedinica, dok u Blitz modu branite utvrđenu zonu od talasa protivničkih napada.
Blitz mode podrazumeva ingame sistem karata tako da već možemo očekivati ingame sistem trejdovanja karata i mikrotransakcija i špilova.
U singlplejeru, PC Gamer ističe kako se igra odlikuje karakterom pravog PC RTS žanra, podsećajući na C&C serijal iz 90-ih, što autor ovog testa prosto ne može da dočeka da isproba. Brza igra, munjeviti okršaju i dodatne moći pojedinačnih jedinica garantuju dozu mikrovanja kao u StarCraftu, ali ipak na malo blažem nivou, dok je izgradnja baze takođe pojednostavljena u odnosu na StarCraft. Sve u svemu, prvi utisci su pozitivni, ostaje nam da ispratimo nešto što bi mogli biti prvi punokrvni RTS koji je izašao već godinama.
Multiplayer igre možete pogledati ovde.
Podsećamo, iza igre stoji Creative Assembly, dok je distributer THQ Nordic, i sada nam preostaje samo da sačekamo 21. februar.